"המקום היחידי שאני רוצה להיות בו בתקופה כזאת זה ישראל"

כידוע, השחקנית מורן אטיאס חיה כבר שנים בארה"ב ונמצאת דרך קבע על קו לוס אנג'לס-ת"א, אלא שבימים אלה נמצאת הכוכבת בישראל ולא הרשינו לעצמנו לפספס את ההזדמנות לארח אותה בתוכניתנו

זמן צפייה: 08:00

הנה אחד מהדברים שעליהם עלינו להודות למגפת הקורונה שפקדה אותנו והוא שמורן אטיאס בארץ. "כשהתחיל המצב להחמיר וקיבלתי דיווחים מחברים שלי בכל העולם אז אמרתי לעצמי: 'המקום היחידי שאני רוצה להיות בו בתקופה כזאת זה ישראל'". אנחנו שמחים שאת כאן, גם אם רובינו בהסגר.

מורן אטיאס
מורן אטיאס | צילום: צילום מסך

מורן הצטרפה בימים אלה לעמותה בשם "גישה לחיים" ובה מסייעים בעיקר לקשישים שסובלים מבדידות: "אני מדי יום מתקשרת לאחד מהאנשים שפנה אלינו ומדברת איתו". במידה ותהיתם האם גם אתם יכולים להירתם ולעזור אז התשובה היא כן: "רציתי לפתוח את זה לקהל הרחב כי לכולנו יש יותר זמן היום".

מורן אטיאס
תעשו משהו טוב עם המחשב שלכם | צילום: צילום מסך

לפני שעברה לארה"ב, חיה מורן כשש שנים באיטליה ומן הסתם הפכה ארץ המגף לחלק בלתי נפרד ממנה: "רק באיטליה יצאו למרפסות ושרו ועודדו את העולם כולו, וזה דבר שהוא מדהים בעיניי".

באשר להשפעת הקורונה על קריירת המשחק שלה אמרה מורן שעל אף שהיא גאה בה, במהות שלה היא נולדה לרגעי משבר: "יש לנו יכולת להדביק אנשים דרך מחלה אבל גם להדביק אנשים דרך אופטימיות וגישה לחיים".

טום אביב
אף מילה עליו - טום אביב | צילום: אלירן אביטל

"הדו"ח היומי", ימים א'-ה' בשעה 12:00, ערוץ 13