"24/7 הוא איתך ואת הבידור היחיד שלו"

בימים טרופים אלה כמעט שום דבר לא מתנהל כרגיל וזה כולל גם ריאיונות טלוויזיוניים. תפסנו את נטלי דדון לשיחה קצרה מביתה, אבל מי שבאמת הכתיב אותה היה בנה הקטן ריף, מה שהפך את הריאיון לאותנטי ומקסים במיוחד

זמן צפייה: 05:49

כמו רבים מאיתנו שמוטרדים מהמצב המתמשך במדינה כך גם אושיית הרשת ואשת העסקים נטלי דדון: "אותי זה קצת הכניס לפאניקה, שאנחנו לא לומדים מטעויות של מדינה אחרת". והיא לא רק מוטרדת מהמגפה אלא גם מאוד כועסת על מפירי ההנחיות למיניהם, שעד לא מזמן עוד הלכו לים כאילו כלום לא קורה: "אף אחד לא חשב שזה ייגע באוכלוסיה צעירה וכולם נכנסו לאיזושהי שאננות".

נטלי דדון
נטלי דדון | צילום: צילום מסך

כמו כל ההורים בארץ, גם נטלי מבלה את כל זמנה עם בנה הקטן ריף (הידוע בכינויו "פצפץ") ואנחנו זוכים להצצה בזמן האיכות המאוד מאוד ארוך לו זכו השניים.

 

אנחנו רואים שאת מאוד מסורה לילד שלך מצד אחד, מצד שני את כן ממשיכה בפעילות העסקית שלך. איך מתמרנים בתוך אותו בית בין חיי משפחה לבין עבודה?

המזל שלי הוא ששילבתי באתר שלי (coverme) את כל התחומים שמעבירים את הזמן, וכל דבר שאני עושה ומועבר דרך המדיה זה גם פעילות בשבילו.

נטלי דדון וריף
זמן איכות | צילום: צילום מסך

אנשים תוהים כמה קשה כבר יכול להיות בבידוד עם רק ילד אחד אבל לכל מצב יש יתרונות וחסרונות: "אני משתדלת להיכנס לפרופורציות ולהוקיר על מה שיש, ועם זאת, המאמץ שבלתפעל ילד אחד ולהיות הבידור שלו 24/7 הוא בלתי נתפס, אפילו לשירותים את לא יכולה ללכת".

נטלי דדון וריף
כמה מתוק, ככה מתיש | צילום: אינסטגרם נטלי דדון

"על המלחמה הזאת כבר ויתרתי", גילתה לנו נטלי כשצחקנו על כך שכבר אמצע היום וריף עדיין לבוש בפיג'מה. אנחנו שמחנו לגלות שגם היא, בסופו של דבר, פשוט אימא שמתחרפנת מלהיות לבד עם הילד בבית.

"הדו"ח היומי", ימים א'-ה' בשעה 12:00, ערוץ 13