סטטיק
סטטיקסטטיק
סטטיק
לירז רוסו, המוכר בשם הבמה סטטיק (לעיתים גם סטטבוי), הוא זמר פופ וראפר ישראלי. מנטור בעונה החדשה של "דה וויס", שתעלה ב-8.7 ברשת 13. היה חבר בצמד סטטיק ובן-אל יחד עם בן-אל תבורי, איתו הם הוציאו להיטים רבים, בהם "זהב", "טודו בום" ו"סלסולים". מאז פרץ בקריירת סולו, שחרר שני אלבומים ולהיטים נוספים, כמו "טרנטולה", "צ'יק צ'ק", "עטלף", "מנדם" ועוד.