הישג לפורמט המקורי: "פרימנטל" רכשה את זכויות ההפצה הבינ"ל של "המסעדה הבאה"

ענקית התוכן רכשה את זכויות ההפצה הבין-לאומיות של תוכנית הריאליטי המקורית שיצרו עמי גלאם ויובל כהן עבור רשת 13. "בטוחים שהחדשנות שמביאה המסעדה הבאה למסך ולמציאות, תייצר עניין רב בעולם"

תמונה מובילה המסעדה הבאה

ענקית התוכן "פרימנטל מדיה", מחברות ההפקה ופיתוח הפורמטים הגדולות בעולם, רכשה את זכויות ההפצה הבין-לאומיות של "המסעדה הבאה", שיצרו עמי גלאם ויובל כהן עבור רשת 13. פרימנטל מדיה משמשת כבעלים של עשרות פורמטים מהמוכרים בעולם, בהם "אמריקן איידול", "אקס פקטור" ו-"America's Got Talent".

"המסעדה הבאה", שעלתה לאוויר לפני כחודש וחצי, היא תוכנית ריאליטי מקורית חדשה של רשת 13 שמגשימה חלומות והופכת לראשונה בטלוויזיה בין תוכנית ריאליטי למציאות עצמה. בכל פרק מוצגים ארבעה אודישנים להקמת מסעדה כולל הקונספט, התפריט, איזו מוזיקה מתנגנת, איזה סוג שירות הם מספקים ואיך המקום נראה.

לכל הפרקים של "המסעדה הבאה"

לקטעים נוספים מתוך התוכנית

למתחם המסעדות 

ארבעת השפים, המסעדה הבאה
צילום: ארבעת השפים, המסעדה הבאה

מנצח פרק האודישנים זוכה לפתוח מסעדה אמיתית במרכז תל אביב למשך מספר ימים. הפרק השני בכל שבוע מביא את סיפורה של המסעדה והעומד בראשה ברגעי הלחץ, ההצלחות והמשברים ומסכם את הציון שקיבלה המסעדה משקלול הצבעות הסועדים, משקיעים, מבקר מסעדות והשופטים. זוכה העונה יזכה לפתוח את מסעדת החלומות שלו למשך שנה שלמה.

עמי גלאם ויובל כהן, יוצרי התכנית, התייחסו לרכישה: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה שלנו עם Fremantle, שבחרו להשקיע ולהפיץ את את התוכנית שיצרנו. אנחנו בטוחים שהחדשנות שמביאה המסעדה הבאה למסך ולמציאות, תייצר עניין רב בעולם".

רוב קלארק, מנהל תחום הבידור העולמי ב-Fremantle, הוסיף: "המסעדה הבאה היא פורמט חדש לגמרי שמרגש אותי מאוד. הוא אומנם מתבסס על תחום האוכל, אבל מדובר לגמרי בתוכנית ריאליטי שמחפשת כישרונות. מה שגם מרגש את החך שלי הוא שלתכנית יש מודל הפקה ייחודי וכתוצאה מכך יש לה מודל שידור ייחודי, עם כל המרכיבים הנכונים כדי לשמור אותה טרייה. בכל תוכנית יש כישרון חדש וסיפורים חדשים. הסיפורים האלה מונעים על ידי תשוקה, עומק ואמת - וזה מה שמבדל אותה מתוכניות אחרות בז'אנר הזה".

ההודעה על הרכישה באתר C21
ההודעה על הרכישה באתר C21 MEDIA

ההודעה על הרכישה באתר TBI
ההודעה על הרכישה באתר TBI