לא יכולים לחכות ליום ראשון? זה מה שמחכה לכם במבחן הלייב

בפרק הראשון של "המסעדה הבאה של ישראל" השופטים החליטו כי לי מלילי תהיה הראשונה שתפתח מסעדה במרכז תל אביב. בפרק שישודר ביום ראשון נראה איך מסעדת תאי טה שרדה את מבחן הלייב: מה חשבו הסועדים על המנות, איך התרשם מבקר המסעדות יונתן רושפלד - ומה יהיה הציון הסופי?

זמן צפייה: 04:34

ביום שני בערב החליטו שופטי התוכנית "המסעדה הבאה של ישראל" - אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית ורותי רוסו - לפתוח את מסעדת "תאי טה" של לי מלילי. המסעדה שמבוססת על קונספט תאילנדי כפרי, גברה על "ponte", מסעדה איטלקית קלאסית, "פראייר", דיינר אמריקאי מושחת ו"אביבה" - הטברנה הירושלמית של אביבה אבידן.

לאחר ההחלטה יצאה לי מלילי אל מבחןהחיים האמיתיים וכבר באותו הערב פתחה את מסעדת החלומות שלה במרכז תל אביב. מרגע זה האודישן הסתיים ומבחן הלייב של לי מלילי החל. מתחם ההזמנות שנפתח עם ההכרזה של השופטים הוצף בבקשות ותוך זמן קצר המסעדה התמלאה - כולל רשימת המתנה ארוכה.

לעמוד מסעדת תאי טה של לי מלילי

לצפייה בפרק הראשון של "המסעדה הבאה"

החלום של לי מלילי, המסעדה הבאה
צילום: החלום של לי מלילי, המסעדה הבאה

במהלך השבוע הגיעו למסעדה סועדים רבים שהתאהבו בקונספט של לי מלילי ורצו לטעום את מנות הדגל של מסעדת "תאי טה". לצד הסועדים, גם שופטי התוכנית ביקרו במסעדה וטעמו את המנות. ואפילו השגנו מבקר מסעדות מוכר במיוחד - שף יונתן רושפלד, שילווה אותנו לאורך כל העונה ויהיה מבקר המסעדות של התוכנית.

רושפלד, אחד השפים הכי מצליחים בטלוויזיה, מחולצי הריאליטי הקולינארי בישראל, ואחד השופטים הכי קשוחים בטלוויזיה – חוזר למסך למתחם "הרברט סמואל", המסעדה שבה התחיל את הדרך שלו והפך לשם המוביל שהוא היום.

Nvq
מיאנג קאם פלה פאו

מבקר המסעדות רושפלד, שופטי התוכנית והסועדים עצמם יעניקו בסיום הארוחה ציון למסעדה שמתחשב בקונספט, האוכל והאווירה. ובפרק שישודר ביום בראשון (21:15 ברשת 13) בהנחיית רותם ישראל כולנו נוכל לצפות במבחן הלייב של לי מלילי: מה חשבו הסועדים, איך התרשמו השופטים, עם אילו בעיות נתקלה לי - ומה הציון הסופי שקיבלה המסעדה?

בסיום הפרק נסגור את מסעדת "תאי טה", ולמחרת (שני ב-21:15) כולנו נכיר ארבע מסעדות חדשות עם קונספטים ומתמודדים חדשים שרק אחד מהם יפתח באותו הערב את המסעדה שלו.

המסעדה הבאה של ישראל
המסעדה הבאה של ישראל