מוזיקה הודית או ים תיכונית? די ג'יי אלי מתנה בפלייליסט חגיגי למסעדות הגמר

הפלייליסט הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה במסעדה - הוא יכול להרים לנו ולגרום לנו לרצות לרקוד והוא יכול להכניס אותנו לתוך עולמות חדשים שלא הכרנו. רגע לפני הגמר הגדול שבו נדע מי פותח מסעדה, רינת או פומפי, קבלו את הפלייליסטים המושלמים שהכין לא אחר מאשר הדי ג'יי אלי מתנה - במיוחד בשביל מסעדות הגמר

זמן צפייה: 00:50

אם סעדתם במסעדה בשלב כלשהו בחייכם - אתם מבינים שלמוזיקה יש חלק משמעותי מאוד בעיצוב האווירה של המסעדה. המוזיקה מוכרחה לדבר את הסגנון של המסעדה באופן מושלם על מנת להשלים את החוויה לסועד. אז איזו מוזיקה מתאימה למסעדה של פומפי - ואיזו לשל רינת? רגע לפני הגמר הגדול של ''המסעדה הבאה'' (שלישי ברשת 13), יצאנו להתייעץ עם אחד האנשים הכי חמים בעולם המוזיקה הישראלי - די ג'יי אלי מתנה, שיסביר לנו קצת על המוזיקה המתאימה לכל מסעדה וירכיב לנו פלייליסט מושלם שיכניס אותנו לתוך העולם של מתמודדי הגמר שלנו.

מסעדת קילומטרז' | עידן (פומפי) בושארי

פלייליסט ים תיכוני שמח

פומפי הוא מתמודד עם אופי משוגע ואנרגיה בלתי נגמרת. הקונספט של המסעדה שלו מבוסס על אוכל מקומי-עונתי ומחובר באופן עמוק לישראל. על כן, הפלייליסט שיתנגן במסעדה שלו חייב להתאים למזג החם של הישראלים ולגרום להם לרצות עלות על השולחנות ולרקוד.

Next Restaurant S1 Ep06 Full 4
פלייליסט של הרמות. פומפי במסעדת קילומטרז'

אלי מספר על בניית הפלייליסט המיוחד עם קרוב ל-50 שירים שיתנגן במסעדת קילומטרז'?: "יצרתי פלייליסט מרים של להיטים ים תיכוניים מהיום יחד עם קלאסיקות מפעם, שייתנו אוירה ים תיכונית אותנטית. מי שיושב במסעדה יוכל ליהנות מהאוכל, מהשירים ומההרמות בו זמנית עם אמנים כמו מרגול, אהובה עוזרי, עומר אדם ועוד רבים וטובים".

לפלייליסט של קילומטרז'

Vsnrac
לחצו כאן לפלייליסט של אלי מתנה X מסעדת קילומטרז'? בספוטיפיי


מסעדת Anand | רינת ינסמן

פלייליסט להיטים הודיים מכל הזמנים

המסעדה של רינת מביאה לישראל את כל הטוב שיש להודו להציע - אוכל מסורתי מלא בצבעים וטעמים, עיצוב צבעוני, ואת הראייה האישית של רינת בתור הודית בישראל. כדי להשלים את הפאזל הצבעוני הזה - אלי מתנה הכין את הפלייליסט המושלם למסעדה של רינת שיגרום לסועדים להרגיש לרגע בתת היבשת המטורפת הזאת: "לקחתי להיטים הודיים מכל הזמנים כדי להשלים את האווירה במסעדה, מצד אחד הודית מסורתית ומצד שני חדשנית ומגניבה. למי שלא מכיר את המוזיקה - תיהנו להכיר עולם שלם של סגנונות, ומי שמכיר - ייהנה מאווירה הודית אמיתית ושמחה".

Vayzfv
להיטים הודיים מכל הזמנים. רינת ינסמן

לפלייליסט של Anand

Anandh
לחצו כאן לפלייליסט של אלי מתנה X מסעדת Anand בספוטיפיי