רגע לפני שהסו-שפים שלו יגיעו לאודישן: היזכרו בתחילת הדרך של אורן אסידו

זוכה העונה השלישית של "משחקי השף" הצטיין אומנם כל הדרך אל הזכייה, אבל ההתחלה שלו לא הייתה פשוטה. אז, איזה שופט לא העניק לו סכין - ומי, מנגד, הבטיח לו: "אעשה הכול כדי שתהיה בנבחרת שלי"? | "משחקי השף"

זמן צפייה: 00:36

הערב (שלישי) ישודר פרק אודישנים נוסף של "משחקי השף" - במרכזו יגיעו שני הסו-שפים של אורן אסידו, זוכה העונה השלישית של התוכנית, שהפך לאחר התוכנית לאחד השפים המצליחים בישראל. רגע לפני שנגלה אם דור ההמשך של אסידו יעבור את האודישן - זאת הזדמנות מצוינת להיזכר באודישן של המנטור שלהם.

כתבות נוספות:

"אעשה הכול כדי שאתה תהיה בנבחרת שלי": כשאורן אסידו הגיע לאודישן

אסידו הגיע לעונה השלישית עם שפה משלו והיה המתמודד הכי היפראקטיבי על המסך. באודישן הוא סיפר שהוא סובל מהפרעות קשב וריכוז, ועל האופן שבו המטבח עוזר לו בהתמודדות: "במטבח הכול נעלם לי, אין לשבת, אתה כל היום עומד, כל היום בתזוזה".

אורן בא לאודישן עם הרבה ביטחון עצמי והחליט להגיש לשופטים פילה לוקוס על קרם אפונה, קרם כרובית לימוני ובמיה. בטעימה הראשונית השפים היו מרוצים מהמנה, אך בסיכומו של דבר חלקם חשבו שהיא הייתה טובה, אבל לא מוצלחת: "האיזון בין כמות הקרם לכמות הדג לא עובד", אמר מושיק והחליט לא להעניק את הסכין.

אורן אסידו באודישן
צילום: מיכה לובטון

גם יוסי חשב שהמנה לא הייתה מספיק טובה: "אין קשר בין מה שקורה כאן לבין במיה". למרות זאת, הוא החליט להעניק לאורן סכין כי ראה בו פוטנציאל: "הרגשתי שיש כאן מישהו שאפשר לקחת אותו ולעבוד איתו".

אסף היה האחרון להחליט, דבר שקבע את גורלו של אורן בתוכנית. הוא חשב שהמנה מראה על יכולותיו המקצועיות של אורן. עם זאת, הוא העיר לו על הביטחון העצמי המופרז: "אתה משדר שחצנות". לבסוף, הוא החליט להעניק לו את הסכין – ואף הבטיח: "אעשה הכול כדי שתהיה בנבחרת שלי". אורן אכן נכנס לנבחרת של אסף – והפוטנציאל שזיהה בו אכן מומש עם זכייה בעונה השלישית (שגם הייתה הראשונה של אסף בתוכנית).

[brightcove_iframe video_id='yummies-games-of-chef-season-03-articles-01-part-01' autoplay='0' credit='' desc='צפו באודישן' poster='' kid='1_9kisu44e' duration='647']