לא רק חברי כנסת: השבת הסוערת של איילת שקד ובצלאל סמוטריץ'

תמיד תהיתם אם לחברי הכנסת יש כישורים נוספים מלבד היותם שרים בממשלה? אין ספק שהשבת החורפית האחרונה בשילוב הסגר השלישי שעדיין נמשך הוציאו מהשרים את הכישרונות החבויים בהם. בינינו, אם הייתם צריכים להכריע - כמה סכינים הייתם נותנים להם?

איילת שקד וסמוטריץ'

חשבתם לעצמכם מה קורה כשחברי הכנסת של ממשלת ישראל מחליטים לשים את המחלוקות הפוליטיות בצד ולהיכנס למטבח? אתם ממש לא צריכים לדמיין ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

זו הפכה להיות תופעה די נפוצה בקרב חברי הכנסת שמפרסמים תמונות כשהם מתכוננים לקראת השבת ומכינים ממיטב המטעמים. התגובות מתחלקות בין הטוקבקיסטים לאלו שמפרגנים ואלו שעוקצים. השבוע זו הייתה התמונה של חברת הכנסת איילת שקד שעוררה סערה, ולו בגלל העובדה שהתמונה המדוברת הייתה של חלה אפויה אותה היא מברישה בשמן זית, דבר שלדעת טוקבקיסטים רבים מעיד על חוסר מקצועיות או הבנה.

[facebook_embed post_url='https://www.facebook.com/ayelet.benshaul.shaked/posts/3573191222799278']

בצאת השבת, שקד הבינה את גודל הסערה ולא נשארה חייבת. היא פרסמה שני פוסטים בהם היא מגיבה לעקיצות. בראשון, בחשבון הטוויטר שלה, היא עקצה את העוקצים וקראה לשיח נקי ברשת.


בפוסט שני שפרסמה, בחשבון הפייסבוק שלה, היא הגדילה וצירפה מתכון לחלות המדוברות ותמונה מתהליך ההכנה, לטובת כל המפקפקים והעוקצים.

[facebook_embed post_url='https://www.facebook.com/ayelet.benshaul.shaked/posts/3576152152503185']

עוד חבר כנסת שלקח את יכולות הבישול שלו צעד קדימה ופרסם גם הוא בסוף השבוע האחרון תמונה שזכתה ללא מעט פרודיות ברחבי הרשת, הוא חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', שפרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה בה הוא מטגן בצל בחולצה מכופתרת חגיגית, כשהאש בכיריים נראית בכלל כבויה.