האודישן המלא של מטי וקנין ל"משחקי השף"

מטי בחר להחזיר את השפים לתאילנד והכין להם מנת תבשיל מפוצצת בטעמים שהעניקה לו הרבה מחמאות וגם שלושה סכינים שהעבירו אותו למחנה האימונים של "משחקי השף"

זמן צפייה: 05:46

במסגרת המטבח האסייתי אותו הוא מכיר מקרוב, מטי בחר להכין לשפים תבשיל תאילנדי המבוסס על קארי ירוק ומכיל דגים, ירקות, חלב קוקוס, שמנת והרבה תבלינים שפותחים את הטעמים:

[brightcove_iframe video_id='yummies-games-of-chef-season-03-articles-ep02-part08' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_akbi6prs' duration='217'']

המנה של מטי גרמה לשפים להרגיש כאילו הגיעו לתאילנד. הם הסכימו כי המנה מאוד טעימה והתרשמו מאופן הבישול של הירקות הירוקים, אך עם זאת מאוד התאכזבו מהבחירה באורז הפשוט שהוגש לצדה וטענו כי אם המתמודד היה דואג לצמצם אותה עוד קצת, היא לא הייתה מרגישה כמו מרק של חלב קוקוס.

יוסי אמר כי לדעתו האורז אינו מתאים וכי שימוש באורז דביק היה נכון יותר למנה. בנוסף, ייעץ למטי להוסיף עוד חתיכות דג שיעניקו ניחוח יותר עשיר למנה. עם זאת, בישול הירקות והעלים הירוקים הרשימו את יוסי והוא בחר להעניק סכין למטי. אסף הסכים עם דבריו של יוסי והוסיף כי גם צמצום המנה לא היה מספיק טוב, אך העניק סכין למטי ואמר לו כי יש לו הזדמנות להוכיח שהוא באמת טוב. מושיק היה האחרון שחשף את תוצאתו ובישר למטי כי קיבל גם את הסכין שלו.

הכירו מקרוב את המתמודדים של "משחקי השף"

המתמודדים עשו לכם חשק לבשל? כל המתכונים מתוך "משחקי השף" מחכים לכם כאן

מה באמת קורה על הסט של "משחקי השף" בין הצילומים?

מה גרם לשף מושיק רוט לשיר שיר ביפנית?

בתו של השף יוסי שטרית מפתיעה באודישן משלה