האודישן המלא של פרנק אזולאי ל"משחקי השף"

מה גרם לשף פרנק אזולאי לאזור אומץ ולהתייצב מול המצלמות של "משחקי השף"? ואיך יגיבו השפים כשיבינו כי הוא המתמודד ששפטו את המנה שלו בטעימה עיוורת?

זמן צפייה: 06:30

את השף פרנק אזולאי אנחנו מאמינים שיצא לכם כבר להכיר בעבר. פרנק, שהיה ל"סלבריטי שף" הראשון בישראל, השתתף בתכניות טלוויזיה וזכה לסיקורים רבים ותהילה גדולה, נאלץ לעצור את הקריירה המצליחה בעקבות אירועים אישיים ונעלם. כעת, פרנק מגיע לאודישן ב"משחקי השף" כדי לבשל, להנות ולהוכיח שהוא עדיין כאן. למבחן הטעימה העיוורת בחר פרנק להכין מנת פופייט (מעטפת): דג לוקוס שעטוף בתפוח אדמה ויושב על טרטר עדין של אפונה ונענע עם כתר של כבד אווז.

[brightcove_iframe video_id='yummies-games-of-chef-season-03-articles-ep02-part10' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_cc14n950' duration='238'']

השפים הסכימו כי המנה מבושלת היטב, אך לא הבינו את הבחירה בכבד האווז וטענו כי "פחות זה יותר". אסף טען כי המנה מאוד מוזרה בעיניו, אך עם זאת הוא לא מצליח להפסיק לאכול אותה, יוסי הוסיף כי תכנון זמני הבישול של המנה ראויים להערכה ומושיק הסכים והוסיף כי המשחק שנעשה עם הטקסטורות של האגוזים הוא נפלא. עם זאת, השפים התלבטו האם עומד מאחורי הדלת מתמודד או מתמודדת שהם יכולים לפתח למקום אחר.

כשהדלת נפתחה, אסף ויוסי לא האמינו למראה עיניהם. איך יכול להיות שהשף הגדול אותו העריצו בצעירותם ושאפו להגיע לרמתו, הוא המתמודד שעומד כעת לפניהם? מושיק, לעומת אסף ויוסי, לא הכיר את פרנק והתמלא סקרנות ורצון לשמוע מי הוא. פרנק סיפר לשפים איך החיים הובילו אותו למצב שבו נאלץ לעצור את הקריירה וכמה הוא משתוקק לחזור לעולם הקולינריה המקצועית כיום. לאחר מכן ביקשו השפים להכניס את בנו של פרנק אל החדר ומול שניהם העניקו לפרנק שלושה סכיני שף ואת תיק הסכינים שפרנק יקח איתו אל השלב הבא, מחנה האימונים של "משחקי השף".

הכירו מקרוב את המתמודדים של "משחקי השף"

המתמודדים עשו לכם חשק לבשל? כל המתכונים מתוך "משחקי השף" מחכים לכם כאן

מה באמת קורה על הסט של "משחקי השף" בין הצילומים?

מה גרם לשף מושיק רוט לשיר שיר ביפנית?

בתו של השף יוסי שטרית מפתיעה באודישן משלה