היישר מהמאפייה האיטלקית: הסנדוויץ' שיגרום לכם להתחנן לעוד

זה התחיל בתור פופ אפ של כמה שבועות, ואחרי שגרם לחצי עיר להתמכר הוא כאן כדי להישאר, אבל רק לעוד כמה שבועות. הכירו את המיטבולס סנדוויץ' שמחבר בין כל מה שטוב, מושחת, רך ופריך בעולם

זמן צפייה: 01:12

הפופ אפ האיטלקי שחובה להכניס לרשימה: מיטבולס סנדוויץ' ב-ROCCO'S


נתחיל בשורה התחתונה: רוצו מהר ככל שניתן לדוכן ROCCO'S בשרונה מרקט תל אביב. הוא כאן לזמן מוגבל ביותר ואחראי על כריך המיטבולס הכי טעים שטעמנו לאחרונה. ROCCO'S הוא פופ אפ שמוקדש למטבח ה"רד סוס" האיטלקי-אמריקאי, הנקרא על שם רוטב העגבניות במנות שהגיעו מאיטליה, דוגמת מיטבולס, ריגטוני ומלנזנה, התאזרחו מחדש בארצות הברית וגרמו לאמריקאים ולכל העולם כולו להתמכר.

Darhpj
השילוב <a href="https://www.vitrina.co.il/%d7%9e%d7%93%d7%95%d7%a8/%d7%a8%d7%a2%d7%91%d7%99%d7%9d | צילום: יעל רייף

4 סנדוויצ'ים מציע התפריט הקטן והמהודק שבנה השף יוגב ירוס (מל ומישל ז"ל), כשהכוכב הבלתי מעורער הוא המיטבולס הירו (49 שקלים) - סנדוויץ' שמנמן, ענק מימדים ומשביע, ובתוכו כדורי בשר רכים ומתמסרים שמשתכשכים ברוטב עגבניות מתקתק, ומעליהם מוצרלה רכה ופרמזן, עלי אורגנו טרי ובזיליקום. רגע לפני ההגשה נכנס הסנדוויץ' לקלייה שממיסה את הגבינות והופכת את הלחמנייה לפצצת פריכות מהלכת. קצת רוקט לרעננות קראנצ'ית, והרי לכם סנדוויץ' אלוהי שירווה (זמנית) געגועים לארץ המגף.

Whatsapp Image 2021 04 19 At 0
יגרמו לכם להתפקד למאפייה. כריכי הירו בפופ אפ רוקוס | צילום: אסף קרלה

חוץ מכריך הדגל תמצאו ברוקו'ס סנדוויץ' מלנזנה הירו צמחוני (49 שקלים) עם נתח חציל צלוי, רוטב עגבניות, מוצרלה, פרמזן, ריקוטה פרסקה, בזיליקום ורוקט. סנדוויץ' נוסף המכונה איטליאן שיקאגו ביף סנדוויץ' (52 שקלים), מוקדש לקלאסיקה אמריקאית-איטלקית ומורכב מנתח בקר בצלייה איטית, ציר כהה ופיקלס. לא משנה במי תבחרו - כולם יפים, כולם טעימים וכולם שמנמנים, עשירים, משביעים ושופעים רוטב עגבניות טעים שמרטיב את לחמניית הפייזאן הקלויה, שמזכירה צ'בטה פריכת קראסט.

Whatsapp Image 2021 04 19 At 0
בפנים רכות ממכרת. בחוץ פריכות מענגת. סנדוויץ' מלנזנה ברוקוס | צילום: אסף קרלה

לפני כמה ימים הצטרף לקולקציה סנדוויץ' רד סוס חדש שמאיים לקטוף את תור מנת הדגל היוקרתי: הירו רוסטביף (58 שקלים) מגיע עם פרוסות רוסטביף ורדרדות, איולי חרדל מחוזק בווסטרשיר וצלפים, סלט פלפלים סיציליאני, ירקות גינה כבושים נוסח שיקגו, אורוגולה ושמן זית. בהתאם לאג'נדה, את האגף המתוק מייצג טירמיסו קלאסי (28 שקלים) מעורר עם טעמי קפה קשוחים ורכות מענגת. רגע לפני ההסתערות קבלו מאיתנו עצה: את הסנדוויץ' האימתני ושופע הרוטב כדאי לתקוף בכפיפה קדימה או פשוט להצטייד במסיר כתמים מראש.

רוקו'ס - פופ אפ הסנדוויצ'ים יפעל עד חודש יוני | שרונה מרקט, תל אביב