קחו אותם לים: משקאות הקיץ החדשים עם האפקט המצנן

יין איטלקי בפחית, קפה קר בטעם קרמל מלוח ותמציות מדליקות להכנת קוקטיילים, תה קר וגזוז. הכירו את השלוקים המרעננים שיעזרו לכם לצלוח את הקיץ בשפיות

שלוק של רעננות. אייס קפה | צילום: מאגר תמונות רשת

תמציות תה להכנת משקאות קרים, חמים ואלכוהוליים של Tea lovers


חברת אנשי התה השיקה מארז תמציות תה טבעי בבקבוקי זכוכית יפהפיים, שמיועדים להכנת משקאות קרים, חמים, מוגזים ואלכוהוליים במיני טעמים מעניינים שמדגדגים את חוש הסקרנות. צ'אי מסאלה הוא המוכר והמוסרתי בחבורה הארומטית, ולצידו תמצאו "דובדבן שובב" טעים להפליא מהיביסקוס, תפוח עץ, דובדבן, ורד הבר, תה שחור, מיץ לימון סחוט, לואיזה, מרווה ונענע. שופכים את התמצית יפת הצבע לתוך כוס גדושה בקרח, מוסיפים מים קרים ומערבבים לקבלת משקה נהדר, מרענן, מתוק בדיוק במידה הנכונה ומענג לאללה.

כל התמציות עשויות מחומרי גלם טבעיים דוגמת עלי תה, פירות ותבלינים שמבושלים לריכוז הטעם, חלקן נטולות סוכר ואחרות עם כמות סוכר קטנה. אהבנו מאוד גם את ה-Sunny Breeze - תה ירוק עם טעם עדין של פסיפלורה, תפוח, קמומיל וקינמון שהוסיף מתקתקות עדינה. את Golden Spirit שטעמו חזק ודומיננטי הערכנו בזכות שילוב בריא של כורכום, ג'ינג'ר, רויבוש, מרווה ופלפל שחור, שלא כל אחד יאהב, אבל מי שמסוגל לשאת טעמים חזקים ימצא בו עונג רב. כל בקבוק מכיל 375 מ"ל, מהם ניתן להפיק כ-15 כוסות שתיה, ואם בא לכם לשדרג את החוויה, שפכו פנימה שלוק ג'ין או קמפרי, לקבלת קוקטייל צהריים אלכוהולי עדין ומרענן.

טי לאברס - 32 שקלים לבקבוק של 375 מ"ל, להשיג באתר החברה

Whatsapp Image 2021 08 08 At 1
מיתוג מקסים ואחלה טעם. משקאות תה קר של טי לאברס | צילום: שגיא סרויה

מילקשייק קפה קר בטעם קרמל מלוח נס קפה עלית


כמו בכל קיץ, עלית יוצאים בהבטחה לקפה שבכמה ניעורים הופך לשייק קפה קר סטייל מילקשייק. השנה הם התעלו על עצמם עם טעמי וניל עוגיות, קרמל מלוח וקוקוס. ניסינו את הקרמל מלוח, בהתחלה עם המון קרח ויצא אחלה משקה - מתוק, ילדותי וכיפי, אבל לא מילקשייק. אחרי שפעלנו לפי ההוראות ועירבבנו 180 מ"ל חלב שזה המון, עם שתי כפיות גדושות נס קפה בטעם קרמל מלוח, התקבל משקה בסגנון מילקשייק, רק מאוד סמיך ומאוד חלבי עם ניחוח עדין של קרמל מלוח ומתיקות עזה. מעל הכל שלט במשקה הטעם של נס קפה עלית בגרסה הקלאסית. מי שלא אוהב, ממש לא יאהב, ומי שאוהב ימצא עונג נוסטלגי באפטר טייסט החזק. בין כך ובין כך נמליץ להכין את המילקשייק עם כמות מופחתת של חלב ויותר קוביות קרח, לקבלת משקה עם אפקט מרענן וטעם קרמלי עז יותר.

קפה נמס מילקשייק בטעם קרמל מלוח - 17.90 שקלים ל-200 גרם

Whatsapp Image 2021 08 08 At 1
מרענן וכיפי לאוהבי הז'אנר. מילקשייק קרמל מלוח | צילום: סטודיו שטראוס

יין איטלקי בפחית של ZAI


קרה לכם פעם שלא רציתם לשתות משהו כדי לא להרוס את הפחית המושלמת? ככה הרגשנו עם ZAI, פחיות יין איטלקי מכרמים אורגניים באזור וונטו שבצפון איטליה, שמיובאות לארץ על ידי חברת שקד ומפוצצות את הראש בעיצובן המקסים עוד הרבה לפני השלוק. בכל פחית יש 250 מל', שהם שווי ערך לשתי כוסות, כמות לא מבוטלת של יין בתוך פחית תמימה ויפהפייה. 4 סוגי יינות בפחיות: קורק בורג, מזן מוסקטו, מתקתק, מבעבע קלות ועדין טעים, שיתאים למי שלא מאוד יין אבל אוהב את ההיי שעושה לראש יין טוב; מיסטר באבל, מזן גלרה עם טעמי הדרים מרעננים ותסיסה עדינה; פי ג'יי ווייט, מזן פינו גריג'יו, שהוא הפייבוריט שלנו: יין לבן קליל ופירותי עם אפקט רעננות מטריף וטעם מאוזן; וליידי בלנדי מזן מרלו וקברנה סוביניון - יין אדום יבש אך לא כבד, שבזכות הטעמים הפירותיים שהזכירו לנו דובדבן, מחמיא ומתאים למזג האוויר. חוץ מהכיף הגדול שבלגימת יין צונן מתוך פחית, הוא עושה אחלה באזז וטעים מאוד. רק שימו לב - "באשמת" המראה התמים והטעם הכיפי אתם עלולים לגלות בדיעבד ששתיתם ארבע כוסות יין בצהריי אוגוסט בזמן שאתם בכלל אמורים לשמור על הילדים.

יינות ZAI בפחית - 20 שקלים לפחית או מבצע היכרות של 4 פחיות ב-60 שקלים

1wyotz
גורמות להתאהבות קשה. פחיות יין של זאי | צילום: יח''צ

קפסולות קפה בטעם קוקוס של נספרסו


קפה קר הוא המלך של הקיץ. שילוב נהדר של בוסט אנרגיה עם קרירות ואותה תחושה התמכרותית מספקת שממלאת את הגוף גם אם היה לכם לילה קשה. אבל בהינתן מזג האוויר ועייפות החומר, בכוס השלישית מתחשק טעם אחר, סוג של בונוס מעניין לבלוטות הטעם. קפסולות הקיץ של נספרסו בטעם קוקוס נהדרות לזה. הטעם מרגיש כאילו אשכרה מישהו גירד לך קוקוס לקפה הממש טעים שלך, וממלא את תאי המוח בתחושת חופשה מדומיינת אבל מספיק טובה בשביל לעבור אחר צהריים אופייני של חודש אוגוסט. רוצים להתמכר כמונו? שימו כפית סוכר וקוביות קרח, תנו לקפה להמיס אותן, ואז עוד המון קרח, מים קרים וסגירה קצרה עם חלב. פתאום גם החום ירגיש לכם קצת יותר נסבל.

Barista Creations for Ice בטעם קוקוס - 25.50 שקלים לשרוול, להשיג בבוטיק נספרסו

Whatsapp Image 2021 08 08 At 1
הברקה בטעם חופשה. קפסולות בטעם קוקוס של נספרסו | צילום: נספרסו

יין רוזה בפחית פרייבט ביצ'


המלחמה על הבאזז הקיצי שלנו נמשכת עם פחיות יין רוזה איטלקי בעיצוב שפעם נוספת גורם לנו לרצות למקם את היופי הזה בארון ההשווצות במקום ללגום. private beach המיובא על ידי מיזם היין DeVine הוא אחת הבשורות המשמחות שיצא לנו ללגום הקיץ. חוץ מסחיבה נוחה מאוד בתיק (לחוף או למשרד, תלוי כמה החיים שלכם טובים), ואריזה מהממת עם ציור שמסכם בכמה משיחות מכחול מדויקות את כל מה שבא לנו לעשות כרגע, הטעם מאוד מאוד מוצלח. יין הרוזה יבש, קליל ולא מתוק מדי. הבעבוע עדין וכיפי, ואם מתרכזים בשלוק אפשר להרגיש בו רימזוזי תות ווניל, ולפעמים גם קצת לימוניות. אחרי 2 פחיות תגלו כמה אתם מאוהבים בו בלי שום קשר למראה החיצוני, והנה מצאתם חבר חדש ומרומם אווירה להעביר איתו את ימי הקיץ הלחים.

פרייבט ביצ' - 20 שקלים לפחית או 69 שקלים למארז רביעייה. להשיג בחנויות היין

Whatsapp Image 2021 08 07 At 2
טעים ומרענן. בפרייבט ביץ' | צילום: גולי כהן

חליטות תה קר של ויסוצקי


חליטות התה הקר של ויסוצקי בטעם פירות יער מגיעות בבקבוק יפה ועוד לפני הלגימה ממלאות את הפה בציפייה לשלוק מרענן בזכות צבע מושך ומרקם צלול ומגרה. הבעיה היא שבמבחן התוצאה מתגלה משקה שלא מקיים את ההבטחה: טעמי פירות היער עדינים מאוד ונמצאים אי שם ברקע, המתיקות עזה ומכבידה, ובסוף השלוק מתגנב גם טעם לוואי שנשאר בפה. קצת פחות ממתיקים וקצת יותר חמיצות היו משפרים את המשקה פלאים והופכים אותו לפצצת רעננות טעימה.

ויסוצקי אייס - 7 שקלים לבקבוק

7290110114497
טעם לוואי מבאס מורגש ברקע. חליטות תה קר של ויסוצקי | צילום: OPEN