הנשנוש המושלם: מה קורה כשמחברים בין ביסלי לחטיף ילדות אהוב?

וגם: תערובת להכנת בראוניז שוקולד ללא גלוטן, רטבים חדשים שחוסכים את הצורך ללכת למקרר כמה פעמים, ורוטב חדש שיגרום לפיצה שלכם להסמיק. מדור צרכנות בסימן קרייבינג חורפי

טעמים ממכרים. ביסלי גריל | צילום: מאגר תמונות רשת

פיצות ללא גלוטן ופיצות קטוגניות


יבואנית המזון Neo Brand משיקה את הפיצות האיטלקיות של מותג Crisp שמיוצרות בעיר פארמה שבאיטליה לפי מתכון מסורתי ללא טיפת גלוטן. הפיצות מגיעות קפואות ב-3 גרסאות: פיצה מרגריטה ללא גלוטן; פיצה טבעונית ללא גלוטן עם זוקיני, פלפלים וחציל על רוטב עגבניות, ובסיס פיצה מכרובית ללא גלוטן שמתאים לתזונה קטוגנית. להכנת הפיצות והבסיסים נדרשת אפייה מהירה בתנור, וכולן כשרות לפסח.

המרגריטה הקלאסית ממש מוצלחת: אוורירית, קריספית לכל קוטרה, שזופה לאחר סיבוב בתנור וטעימה מאוד. כמות הגבינה יכולה הייתה להיות נדיבה ומפנקת יותר, ואם תגדילו ראש ותוסיפו עצמונית, תהנו מחוויה איטלקית במיטבה. הפיצה הטבעונית חביבה מאוד ורוב הירקות שמונחים עליה טעימים, מלבד החציל שנותר קשה ובלתי לעיס גם בתום האפייה. בסיס הכרובית שונה במרקמו אך עדיין קריספי ויספק בקלות קרייבינג בצקי בקרב פליאוליתים וקטוגניים. סה"כ יופי של מוצר שיכול היה להיות מפנק יותר בכמות הגבינה והתוספות.

פיצות Crisp ללא גלוטן - 27-28 שקלים, להשיג ברשתות השיווק השונות

קריספיות וטעימות. פיצות של Crisp | צילום: יח''צ

שטוחים בטעם ביסלי גריל


לא ברור איך העולם לא קרס לתוך עצמו כשמישהו בחברת אסם החליט לחבר בין בייגלה לביסלי גריל. אחרי הכל מדובר בגאונות של ממש ובבשורה מפילת לסתות עבור חובבי חטיפים, ממאנצ'זים ו"סתם" חובבי חידושים. המותג הנבחר לצורך השידוך המתבקש הוא שטוחים, כשאת הציפוי והתיבול ממלאת בהצטיינות אבקת ביסלי גריל.

והטעם? שומר נפשו ירחק רק בגלל שזה כל כך מושלם וטעים וממכר ו-השלימו לבד תארים משבחים נוספים. פריכות הבייגלה יחד עם המתקתקות הגרילית המעושנת של ביסלי גריל יוצרת מפלצת טעמים ומרקמים שמשתלטת על הפה ואז על המוח בדרישה לעוד ועוד ועוד. בחלומנו האישי יתרחב קו המוצרים החדשני לשטוחים בציפוי ביסלי בצל, ומשם הדרך לשטוחים בציפוי ביסלי פיצה כבר סלולה. שיהיה בהצלחה עם הגיזרה.

בייגלה שטוחים שומשום בטעם ביסלי גריל - 6-14 90 שקלים לאריזה של 300 גרם, להשיג ברשתות השיווק

בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל | צילום: סטודיו אסם

בראוניז ללא גלוטן של פילסברי


לרגל עונת הקרייבינג הפחמימתי, מותג האפייה פילסברי משיק מבחר תערובות להכנת קינוחי שוקולד, כולל תערובת מבטיחה להכנת בראוניז ללא גלוטן, בשורה משמחת לצליאקים ולנמנעים מגלוטן. פעלנו על פי ההוראות ועירבבנו את התערובת השוקולדית עם חמאה וביצים עד לקבלת מרקם אחיד. מיקמנו בקלות ומבלי ללכלך יותר מדי כלים בתבנית אפייה, ואפינו כ-5 דקות פחות מהזמן המומלץ. התוצאה הייתה כיפית ובעלת מרקם נהדר: הבראוניז היו עסיסיים, לחים, וכבדים במידה, ורק טעם מעט תעשייתי שחלק הרגישו בו וחלק לא - פגע מעט בהנאה. עם זאת, מדובר ביופי של פתרון לנמנעים מגלוטן, ללא הצורך להתפשר עלל המרקם.

בראוניז ללא גלוטן של פילסברי - 17.90 שקלים לאריזה בת 415 גרם, להשיג ברשתות השייווק

Custom
בראוניז ללא גלוטן של פילסברי | צילום: פילסברי

טחינה טורקיז


"טורקיז" הוא מותג טחינה חדש מצטרף למדפים עם הבטחה גדולה: "גוף יוצא דופן ואיכות פרימיום". האריזה צבעונית ויפה ומשדרת ים תיכוניות בסטייל, והמרקם אכן מוצלח מאוד: חלק, הומוגני וסמיך במידה. אבל יותר חשוב מכך - אחרי הפתיחה נשמר המרקם ההומוגני ולא נפרד לשכבת שמן ושכבת מחית שומשום, כמו שקורה בהרבה טחינות אחרות. טעמה של הטחינה מוצלח גם כן, אגוזי, מתקתק ומסתיים במרירות שנותנת אופי ייחודי. הטחינה מצוינת בגרסת הממרח - עם לימון, מים ומלח, אך טובה גם בצורתה הגולמית שמשדרגת סלטים ומשמשת בסיס לרטבים אסייתיים. הטחינה ההחדשה מגיעה גם בגרסת שומשום מלא שמאופיין בטעם מודגש יותר וצבע כהה ומגרה.

טחינה טורקיז - 14 שקלים, להשגי ברשתות השיווק

Ssqhbc
גוף מוצלח וטעם עמוק. טחינה טורקיז | צילום: ברוך נאה סטראג'טיק דיזיין

רטבי עגבניות של MUTTI


מותג העגבניות מוטי יצא עם שלושה טעמים חדשים ומוכנים לשימוש: רוטב מעגבניות דטריני (תמר) מתוקות במיוחד, רוטב מעגבניות שרי, ורוטב מעגבניות רומא בטעם עשיר - כולם מתאימים לפסטה וכרוטב אלטרנטיבי לפיצה. הרטבים שמבוססים על 100% עגבניות איטלקיות ללא תוספת סוכר, התגלו כשיחוק של ממש בזכות טעם טבעי, מרוכז ונטול שום רמז תעשייתי - לא בטעם ולא במרקם. אהבנו מאוד את הרוטב מעגבניות תמר, שמרקמו חלק ומרוכז אך לא סמיך מדי, והוא עוטף את הפסטה בהצטיינות. את הרוטב מעגבניות רומא ניסינו דווקא על פיצה, והתגובות היו נלהבות בזכות מתיקות טובה, מרקם גס ובשרני שהחמיא לבצק וטעם עגבנייתי מודגש.

רטבי העגבניות החדשים של מוטי - 14 שקלים לצנצנת במשקל 400 גרם, להשגי ברשתות השיווק

Omkkcq
רטבי עגבניות חדשים של מוטי | צילום: דניה ויינר

רטבי Dip & Spread של אסם-נסטלה


רטבים לטבילה הפכו כבר מזמן למצרך חובה בכל ארוחה. שניצל, תפוחי אדמה ואפילו חזה עוף וקציצות מרווחים בגדול מתוספת שמלחחת את הביס, ובואו נודה על האמת - מדובר בבאנקר רב ערך בהתמודדות עם ילדים סרבניים. סדרת רטבים ודיפים חדשה של אסם נועדה לשדרג כל ארוחה עם מגוון טעמים ותיבולים, בהם ספייסי איולי בנגיעות חלפיניו וצ'ילי מתוק, מיונז צרפתי, מיקס של מיונז בנגיעות קטשופ, איולי שום, וגם סלסה מקסיקנית ורוטב ברביקיו בסגנון דיינר אמריקאי.

מכולם אהבנו ביותר את המיקס - מיונז בתיבול קטשופ או בשמו הרשמי "הרוטב שחוסך את הצורך להוציא 2 רטבים מהמקרר". הרי גם ככה ילדים אוהבים לערבב, אז למה שנתערב? אהבנו גם את רוטב הברביקיו שהיה מתוק במידה, עשיר ומעושן, והקפיץ משמעותית צלחת עם חזה עוף שהתאווה לקצת עניין. המיונז הצרפתי הוא בהחלט חידוש מעניין גם כן, בזכות מרקם עשיר וסמיך ומקל על המריחה בסנדוויץ' ומשדרג סלט ביצים.

סדרת רטבי Dip & Spread - 11.00-16.90 שקלים, להשיג ברשתות השיווק

Nqwpgx
סדרת האטבים החדשה של אסם | צילום: סטודיו אסם

מאצ'ה של Heapwell


תה ירוק הוא קצת כמו כוסברה. או שאוהבים מאוד או שמתקשים להתמודד עקב המרירות שברקע. אם מצליחים להתגבר - מרוויחים יופי של סגולות בריאותיות: ויטמינין בשפע, נוגדי חימצון, מינרלים ותחושת עירנות נעימה. רגע לפני החורף חברת אירני סחר החלה לייבא ארצה את Heapwell, משקה מאצ'ה טבעי העשוי מ-100% אבקת תה ירוק יפני מסורתי.

האבקה היוקרתית מגיעה בשקית כהה שמגינה על האבקה מפני חימצון וניתנת לסגירה חוזרת לאחר הפתיחה. פעלנו לפי ההוראות וניסינו את התה בגרסה חמה וגם בגרסה קרה עם מעט חלב שקדים. התוצאה הייתה מוצלחת: טעמו של התה עז ומרוכז, ומספיקה כמות קטנה מאוד - קצת פחות מחצי כפית - כדי להכין ספל גדול. בגרסה הקרה המסנו בקלות את התה במעט חלב שקדים חמים, והוספנו קרח, מים ועוד קצת חלב. התוצאה הייתה מרעננת מאוד, כיפית ואפילו מפקסת בזכות הקפאין שמצוי באבקה. אם תה הוא פחות הקטע שלכם, את האבקה אפשר לשלב גם בקינוחים ובעוגות.

Heapwell אבקת מאצ'ה - 49.90 שקלים לאריזה של 50 גרם

22 1
מאצ'ה של Heapwell | צילום: אסף לוי

סדרת מוצרי דלישס של שטראוס


בארצות הברית הרעיון של ארוחות קפואות מאוד מקובל. פתח המקפיא, הוצא ארוחה מוכנה, הכנס למיקרו לכמה דקות, והנה לך משהו שלכל הפחות ישביע אותך ולכל היותר גם יהנה. סידרת דלישס של שטראוס עושה משהו דומה, אבל כל מנה עומדת בפני עצמה. עם זאת הרעיון דומה: מקפיא, מיקרו, ארוחה.

בסדרה נודלס טריאקי עם ירקות ונתחי סויה, אורז בקארי צמחוני וגם פיצה ומאפי סירות מבצק עם רוטב פיצה וגבינה. הנודלס התגלה כיעיל - לא מזיק ולא מועיל, אבל בפירוש מתוק מדי. שתי מנות האורז עם קארי שטעמנו, לעומת זאת, היו ממש נחמדות: האחת מורכבת מאורז עם טופו וירקות ברוטב קארי ירוק וקרם קוקוס, והשנייה מאורז עם ירקות ברוטב קארי צהוב וקוקוס - שתיהן טעימות, מאוזנות בתיבול ומשביעות בהחלט.

מאפה בצורת סירה מבצק פיצה ורוטב עגבניות וגבינה, וקונוס פיצה עם אותו הרוטב, היו הרבה יותר טובים מכל פיצה קפואה אחרת בזכות כמות יפה של גבינה, בצק מוצלח ופריכות שמכירה פיצה אמיתית, אבל חימום של מזון היישר מהמקפיא לתנור לא ממש מאפשר לגבינה לצאת רכה ונמתחת כמו שאוהבים, אלא יותר קשיחה על גבול השרופה. ניסינו לחמם פחות זמן, אבל אז הבצק רך וחיוור. בכל מקרה, מדובר בארוחה יעילה ומהירה לאותם רגעים שבהם הרעב משתלט והמקרר חבר.

מוצרי דלישס של שטראוס - 22-28 שקלים, להשיג ברשתות השיווק

. M
מוצרי דלישס של שטראוס | צילום: שייק דיזיין