עצרו הכל! יש רוזלך בטעם חדש, והוא טעים אפילו יותר מהמקורי

הוא מושחת יותר מכל הטעמים, מתגאה בזהות אמריקאית ומוגש בצורה אחרת מהרוזלך שטעמתם עד היום. הטעם החדש שיצא במהדורה מוגבלת הוא ללא ספק המנצח הגדול מכולם. עכשיו הגיע תורכם להכיר

זמן צפייה: 02:08

עובדה ידועה ומוסכמת היא שרוזלך הם מתת האל לאנושות. עם יד על הלב - מי יכול לסרב לבצק שמרים רך, עדין ופריך בקצוות, שבתוכו מילוי שוקולד חמים ונמס או קרם לוטוס שנוזל לכל עבר וממלא את הגוף בעונג נעים? אם ברגע זה הבטן שלכם מתחילה לעשות קולות של תשומת לב, הידיעה הבאה הולכת לגרום לכם לגרגר בקול אף לחפש את הסניף הקרוב למקום מגוריכם: החל מהיום יכנסו לתפריט של רשת "לנדוור" ארבעה טעמי רוזלך חדשים (47 שקלים למנה), כולל אחד טבעוני, שהמילה "מושחת" לא מתחילה אפילו לתאר את אופיו הנהנתני.

Dewc
שוקולד ועוד קצת שוקולד ישר לוורידים. רוזלך קראנץ' שוקולד בלנדוור | צילום: בועז לביא

ארבעת המופלאים בתפריט הם רוזלך סינמון רול; רוזלך שטרודל תפוחים; רוזלך קראנץ' שוקולד עם פניני שוקולד פריכים ורוזלך טבעוני במילוי בננה לוטי. כן כן, בדיוק כמו הקינוח שהתאהבתם בו בתאילנד, רק בגרסה ישראלית מושחתת פי מאה.

נחסוך לכם התלבטויות מיותרות ונספר שיש מנצח, והוא אפילו טוב יותר מרוזלך השוקולד המקורי. הזוכה בתואר היפה, הנכון והטעים לשנת 2019 הוא רוזלך הסינמון רול, שמגיע ארוך, שזוף ומפתה עם מילוי מסורתי של סוכר, קרם מסקרפונה וקינמון, ולצידו קערת טבילה מושחתת כמעט כמוהו, המכילה קרם גבינת שמנת קטיפתי ואבקת קינמון מתקתקה. ביס ראשון חושף את החך לבצק חם ופריך מפוצץ בריח שמרים, ומיד אחריו מגיעה רכות פחמימתית ומתיקות של קרם קינמון מסוכר. הסוכר שלא נמס בעת האפייה יהפוך לקראנץ' נעים בין שיניים, ואז יגיע קרם המסקרפונה במרקם ענן ויכבה את הבערה המתוקה. חכו, זה עדיין לא נגמר. כשטובלים את הרוזלך הלוהטים בקרם הגבינה הצונן מתקבל ביס משוגע מרקמית שמטריף את הפה.

2rrmil
מנצח את כולם. רוזלך סינמון בלנדוור | צילום: בועז לביא

מיד אחריו מדורג ברשימת המוצלחים רוזלך הבננה לוטי, שמגיע בצורת השבלולית המסורתית ובמילוי חצי נמס של בננות מקורמלות, קרם לוטוס טבעוני, קשיו ומלא קוקוס קלוי מעל הכל. זה מתוק, זה מוגזם וזה מלווה בביסים קריספיים שתורם הקוקוס הקלוי. אם תצליחו לסיים לבד מנה כזאת, אתם בהחלט אנשים מרשימים. את מילוי שטרודל התפוחים חיבבנו פחות. נכון שאין כמו תפוחים מקורמלים במרקם רך ומתמסר, אבל משהו במתיקות היתר ובמרקם הריבתי לא הצליח להדליק אותנו ליותר משניים שלושה ביסים.

האחראי לטירוף הפחמימתי הוא פיינליסט "בייק אוף ישראל" עידן שחר, שלקח את רוב הדברים המשמינים בעולם ודחף אותם לתוך בצק שמרים משמין לא פחות. אנחנו לא מקטרים חלילה, רק רומזים שאם אתם מחפשים להאשים מישהו בגזרה החדשה, הוא כנראה הכתובת הנכונה. מזל שמדובר במהדורה מוגבלת שבדיוק בעוד חודש תפוג מן העולם.

>> רוצים להכין לבד בבית? כאן תמצאו את המתכון המקורי

לנדוור - סניפים ברחבי הארץ