הבצק מנאפולי, ההשראה מיפו: הכירו את הבר המפתיע שמחבר בין פיצה לקינוח האהוב בישראל

אין הרבה דברים טובים יותר מפחמימה לוהטת שמגובה בבירה קרה. ואולי בעצם יש. הכירו את פיצת הכנאפה הפתח תיקוואית שמגיעה עם דיל אלכוהולי משעודד התהוללות קשה

Dsesmp
גימיק מוצדק ומדויק. פיצת כנאפה ברגאצי | צילום: אסף קרלה

מה קורה כשמחברים אלכוהול מרומם מצב רוח, בליינים שבילו יותר מדי זמן בבית ופחמימה לוהטת? התשובה היא רגאצי, פיצה בר פתח תיקוואי חמוד שמגיע עם בונוס משמח: בר צמוד שעונה לשם jackie o, ומעודד תעבורת אלכוהול ופיצה בין שני המקומות, כולל התרווחות נעימה עם הרחבה הכיפית. המשמעות היא שאפשר ואף רצוי להרוג שתי ציפורים במכה אחת: למלא את הבטן בפיצה נפוליטנית טעימה, ולגבות במצב רוח טוב שמגיע אחרי כמה דרינקים. ואם זה לא מספיק - חכו שתשמעו על מנת הדגל האלטרנטיבית של המקום, שמחברת בין מלכת הפחמימות האיטלקית למלך הקינוחים של ישראל.

2bsqy
בצק אוורירי שתפח בסבלנות במשך 72 שעות. פיצה ברגאצי | צילום: אסף קרלה

פיצת כנאפה (46 שקלים), נשמעת אולי כמו סייד קיק מארץ הגימיקים, אבל כשמדובר בבצק אלסטי ורך שתפח בסבלנות במשך 72 שעות ויוצא מהטאבון מעוטר בכוויות חריכה עדינות - אין שום סיבה לא להעמיס עליו קינוח מושחת. כך נולד הקינוח השערורייתי "פיצה כנאפה" (46 שקלים), שמורכב מאותו בצק נאפוליטני רך וענוג, ומעליו בבעבוע מרגש 4 סוגי גבינות, אטריות קדאיף חמאתיות ושזופות, פיסטוקים פריכים, ולגימור: סירופ מי ורדים וגלידה טורקית מהזן השמנתי המענג. איך זה מרגיש, אתם שואלים? מושחת, נמתח, נמס ובאופן מאוד מפתיע הולך מצוין בזכות בצק נייטרלי בטעמו, רך ומאוד נעים בפה.

חוץ מהשוס שמחבר בין יפו לנאפולי, לא פחות מ-13 פיצות קלאסיות יותר או פחות מככבות בתפריט, כולל "אשתו של התיש" המצוינת שכוללת גבינת עיזים, גבינת מוצרלה, מלח גס, טימין, עגבניות מיובשות, פלפלים קלויים, שקדים קלויים, שמן זית, פלפל גרוס (63 שקלים). אם אתם בעניין טעמים מיוחדים, שווה ללכת על הבלאק גולד המתקתקה, המורכבת מקרם שמנת, בצל, גבינת מוצרלה, 3 סוגי פטריות, מחית כמהין, אגוז מוסקט (63 שקלים).

השבוע חוגג הבר הצמוד 7 שנות הילולה, סיבה טובה מספיק לפצוח במסורת Happy hour משמחת שמזכה כל לועס או לוגם בדיל של 1+1 על אגף האלכוהול וגם 30 אחוזי הנחה על כל תפריט האוכל. האם אנחנו מדיחים אתכם לדבר התהוללות רגע אחרי סיום יום העבודה? אולי. אבל לפחות תעשו את זה על בטן מלאה.

 שעות ה-Happy hour של רגאצ'י ובר ה-jackie o מתקיימות בימים ראשון - חמישי בין השעות 17:00-18:00 | שחם 32, פתח תקווה