רוטב בייגלה נמס על עוגייה חמה ועוד 4 מתוקים שחובה לטעום בפינק גולדה

חנות הממתקים החדשה של רשת גולדה מלאה בפתיינים מתוקים שאורבים מכל עבר, אבל אלו ההברקות שאתם חייבים לטעום בפעם הראשונה שלכם שם. ויש גם בשורות טובות למכורי רוטב הבייגלה

Whatsapp Image 2021 04 26 At 1
תענוג עילאי שמשלב 50 גוונים של מתוק. גלידת בייגלה וחלווה | צילום: יעל רייף

עוגיית שוקולד צ'יפס חמה ועליה גלידת בייגלה ורוטב לוטוס


העוגיות החמאתיות הרכות של נייט קוקי הן עניין ממכר כשלעצמו. בפינק גולדה הן עוברות חימום קצר בתנור שהופך אותן לחמימות ורכות עוד יותר, משם עוברות לכוס ייעודית רחבה ומתכסות בכדור גלידה בטעם בייגלה. תוסיפו לכל הטוב הזה רוטב לוטוס, בייגלה או שוקולד וגם שלל ממתקים דוגמת מרשמלו, מקופלת וגליליות שמגיעות היישר מוויטרינת היוגורט, והרי לכם התמכרות חדשה שמחברת בין 50 גוונים של מתוק למרקם רך, נמס ומתמסר.

כמה: עוגיה + גלידה - 27 שקלים

Whatsapp Image 2021 04 26 At 1
מרקם רך שמשתלב נהדר עם הגלידה הקפואה. עוגיית נייט קוקי עם תוספות מתוקות | צילום: יעל רייף

בראוניז שוקולד חמאת בוטנים


99% אחוזים מהאנושות תסכים על כך ששוקולד עם חמאת בוטנים הוא שילוב שניתן לבני האדם על ידי האלים הגדולים בשמים. לא משנה באיזה מרקם או טמפרטורה תקבלו אותו, כמעט תמיד יהיה זה ביס מושלם. בראוניז השוקולד בפינק גולדה הוא מהזן הרך אבל לא מדי, שמזכיר מעט עוגיה שוקולדית, ואז מגיע פס רך של חמאת בוטנים וטורף את הקלפים. התוצאה היא ביס מתוק-מלוח עם טעם עמוק של בוטנים והתפוררות מושלמת בפה.

כמה: ריבוע בראוניז שוקולד חמאת בוטנים - 18 שקלים

Whatsapp Image 2021 04 26 At 1
מרקם עוגייתי נהדר וטעם עמוק של בוטנים. בראוניז שוקולד חמאת בוטנים בפינק גולדה | צילום: יעל רייף

רוטב בייגלה מלוח


אין צורך להרחיב על התחושה האורגזמית שמייצר רוטב הבייגלה בפה. הוא מתוק, מלוח, חמאתי, גרגרי ומחוספס במידה שגורמת ללשון לעבוד שעות נוספות, וזה טעים ונהדר ואף פעם לא מגיע לנקודת שובע. לפחות עד היום בו החליטו בפינק גולדה להכניס את מושא התשוקה לתוך צנצנת זכוכית גדולה שמתאימה בקוטרה לכף - כלי האכילה הראוי ביותר לרוטב שכזה. הקראנצ׳ים העשויים מחתיכות בייגלה קיימים גם בגרסת הצנצנת, והבעיה היחידה היא שלא ניתן לדחוף את הראש כולו לתוך הצנצנת כדי שיהיה קל יותר להכחיד אותה עד תום.

כמה: רוטב בייגלה 49 שקלים ל-300 גרם או 89 שקלים ל-700 גרם

300 49 700 89 Avira
עשו לעצמכם טובה ואחסנו במקום גבוה ונחבא. רוטב בייגלה | צילום: Avira

פקאן בציפוי שוקולד בראוניז


בראוניז שוקולדיים הם מוטיב חוזר בפינק גולדה, ואם חושבים על העניין לעומק, אין שום סיבה לא לערב בעניין את מלך האגוזים המתוקים: פקאן מסוכר קראנצ'י שיגיב נהדר לכל שידוך שוקולדי. בתוך קופסה בגודל מדויק לנשנוש, משתובבים להם חצאי פקאן מסוכר, ועליהם מעטפת עבה אך רכה של שוקולד מריר 70% ובראוניז, מה שאומר מרקם קטיפתי נעים בלי עודף מתיקות מעיקה, יחד עם אפקט פריכות שמוסיף רובד נוסף של הנאה.

כמה: פקאן מסוכר מצופה שוקולד - 32 ש״ח

Whatsapp Image 2021 04 26 At 1
קראנצ'יות עטופה בקצת שוקולד. מה רע? פקאנים מצופים שוקולד | צילום: יעל רייף

פופקורן מצופה קרמל


פופקורן מקורמל הוא תענוג רב מרקמי. מצד אחד הפלאפיות הקלאסית של פופקורן טוב, מצד שני קרמליות דביקה אך פריכה בקטע מענג, וכשנוגסים בהכל ביחד מרוויחים חגיגת פריכות כיפית, ומתוקה, שנשברת על ידי מליחות עדינה ברקע. בשונה מפופקורן מקורמל בגרסה תעשייתית, זה של גולדה כבד יותר ולכן מתאים יותר לנשנוש ולא להסתערות. והנה חסכנו לכם כמות זניחה של קלוריות שתוכלו בקלות להשלים עם שאר ההמלצות שמעל.

כמה: פופקורן מצופה קרמל 18 שקלים ל-50 גרם או 28 שקלים ל-140 גרם

Whatsapp Image 2021 04 26 At 1
פוטנציאל התמכרות קשה. פופקורן מקורמל | צילום: יעל רייף

פינק גולדה - השחם 30, פתח תקווה