בדקנו: האם סופר-קופיקס באמת יותר זול מהמתחרים? לא בטוח

אחרי שהורגלנו לרכוש אריזות גדולות כדי לחסוך בכסף, יצאנו לבדוק האם החזרה לאריזות קטנות לא מייקרת את המחיר. האם משתלם לעשות קניות השבועיות בסופר קופיקס או שזו אולי מכולת משודרגת עם גימיק של 5 שקלים אבל עם מחירים גבוהים?

סופר קופיקס
סופר קופיקס | צילום: יהונתן בן חיים

וידיאו

טקסט

האם סופר קופיקס זהה בחשיבותה למהפכת הקפה של אבי כץ או שמא מדובר על רכיבה מוצלחת על גל ההצלחה? כשמתבוננים על מדפי הסופר הכל נראה פשוט לצרכן: מחיר אחיד, 5 שקלים לכל מוצר. במוצרים קטנים אפשר לקנות 2 ב-5 שקלים או חמישה מוצרים ב-5 שקלים.

 

מתוך 17 סוגים שונים של פירות וירקות רק בשניים קופיקס היו זולים יותר. במחלקת הביצים אומנם הם הזולים ביותר בשוק, אבל אם תפתחו את הקופסא תגלו שמדובר אך ורק בגודל SMALL. היוגרטים רק 100 מ"ל, לעומת 150 מ"ל שהצרכן הישראלי קונה בדרך-כלל. אם אתם מחפשים אריזות של בשר - תתרחקו מסופר קופיקס. האריזות קטנות והמחירים אסטרונומיים: בתרגום לקילו המחיר עולה יותר מכפול מהמתחרים (רמי לוי, ויקטורי ורשת אחד). לצמחונים אין בשורה טובה יותר, עם שניצל תירס מוקטן בסופר קופיקס, עם שניצל תירס מוקטן ב-31 ש"ח לקילו אחד.

 

וכך, הקניות הקטנות לא משתלמות כספית, אלא אם יש לכם מקפיא קטן, אתם אנשים שחיים לבדכם, או שאתם סטודנטים שלא עושים קנייה משותפת כדי לחסוך.