ריסז פיסס בייבי! זאת המנה שאתם חייבים להזמין בבר הקורנפלקס לולו אנד קו

אל תתנו לקערות החלב עם הקורנפלקס למשוך את תשומת לבכם ולכו ישר על השילוב המושחת שמחבר בין במבה, גלידת בצק עוגיות ובייגלה מצופה שוקולד. ביקרנו במקדש המתוקים החדש וחזרנו עם המלצה לוהטת למנה הכי שווה שמתחבאת בתפריט

זמן צפייה: 00:43

אין סיכוי שהיכל המתוקים החדש שנפתח השבוע בשדרות רוטשילד בתל אביב חמק מעיניכם. חוץ ממבזק חדשות מיוחד קיבל בר הקרונפלקס החדש "לולו אנד קרים" יצוג בכל מדיה אפשרית, ויעיד על כך התור הארוך מחוץ למקום הקטנטן. עם תפאורה הכוללת קופסאות קורנפלקס מכל עבר (כולל כאלה נחשקות מארצו של הדוד סם) מכונות פרוזן ענקיות, ויטרינת תוספות צבעוניות ופתיינית ומקרר מיוחד עם מגנום בטעמי קורנפלקס שונים - יש מצב שמדובר בבשורה הקולינרית הלוהטת של הקיץ.

Lulu 600000
המקום הנכון להצטלם בו הקיץ. לולו אנד קרים | צילום: יהונתן בן חיים

עדיין לא שמעתם על התופעה? כך עובד העניין: בוחרים קורנפלקס שנשפך במלוא צבעוניותו מתוך צינורות קורנפלקס ענקיים ישירות לכוס הגלידה. משם ממשיכים לבחירה נוספת - גלידת וניל או גלידת בצק עוגיות. ההרכב הנבחר עובר למכונת פרוזן יוגורט ענקית שמנפצת, מועכת ושוברת את ההקורנפלקס ומערבבת אותו עם הגלידה הנבחרת. התחנה הבאה היא ויטרינה עמוסת מתוקים: דובונים, בייגלה מלוח מצופה שוקולד, אוראו, מרשמלו, סוכריות ג'לי, שברי עוגיות, במבה ועוד עשרות סוגי קורנפלקס, ולבסוף מעטרים את הר הסוכר ברטבים: קרמל מלוח, שוקולד, דבש ואגוזי לוז. תיעוד מכל כיוון לאינסטגרם ואפשר להסתער.

Whatsapp Image 2020 08 12 At 1
כל הממתקים בעולם בתוך גלידה. לולו אנד קרים | צילום: יהונתן בן חיים

חוץ מגלידת הקורנפלקס (24-28 שקלים), תמצאו בתפריט גם קערת חלב עם דגני בוקר לבחירה יחד עם טופינג מוויטרינת המתוקים (16 שקלים); פיינט גלידה במשקל 330 מ"ל לגרסת הטייק אווי עם 2 סוגי קורנפלקס, 2 טופינגס ו-2 רטבים (40 שקלים) וגם ארטיק צבעוני במיוחד העונה לשם "לולו מגנום" (16 שקלים) ועשוי גם הוא מגלידה, שוקולד וקורנפלקס מסוגים שונים. כולם יפים, כולם צבעוניים, אבל אנחנו איתרנו בין שלל השילובים המופרזים מנה אחת שהולכת להרטיט בעונג את חובבי חמאת הבוטנים, ומשלבת בין מתוק, מלוח, קרמלי ופריך. היא עונה לשם "המנה של אריק" (26-40 שקלים בהתאם לגודל), ומורכבת מגלידת בצק עוגיות שמתערבלת עם קורנפלקס ריסס, פרוסטיז ובייגלה מלוח, אליהם מצטרף מלא רוטב חמאת בוטנים, במבה ורוטב קרמל להשלמת התענוג. מצלמים, אוכלים, מגרגרים והולכים לנוח באיזו פינה עד לספיגת תועפות הסוכר באחרון הוורידים.

לולו אנד קרים - רוטשילד 37, תל אביב