במקום הכי מפתיע: הבשורה הקולינרית של השף יונתן רושפלד

שף העל לוקח חלק בסופר-מעדניה חדש עם דליקטסים מהעולם, אוכל מוכן הביתה, עוגות ומאפים, וגולת הכותרת - שעות פתיחה שישמחו את הבליינים וההורים

Npilgo
מנהל קולינרי ביום. מבקר מסעדות בלילה. יונתן רושפלד | צילום: אלכס לפינר

רמת גנים ותושבי הסביבה, בשורות טובות לנו אליכם: סופר מעדניה בניהולו הקולינרי של שף העל יונתן רושפלד נפתח בעירכם, והבשורה הטובה יותר: הוא יפעל גם בימי שבת. כן, מה שקראתם, סופר-מעדניה עם אוכל מוכן שתפעל גם בסופי השבוע.

6sgpzg
דליקטסים ומעדנים מהעולם. קולינריק ברמת גן | צילום: אלכס לפינר

קולינריק היא רשת סופר-מעדניה מבית קבוצת "קשת טעמים", שמחזיקה כיום סניפים בקריית אונו וחיפה. הסניף הרמת גני נפתח סמוך לכיכר אורדע ומוגדר כסופר-מעדניה. כמו בשאר הסניפים, את לב המקום מהווה מחלקה גדולה של אוכל מוכן בניהולו הקולינרי של יונתן רושפלד, שגם תרם חלק מהמתכונים. "זו עשייה שכוללת בתוכה המון קולינריה", מספר רושפלד, "החל מתכנון החנויות ברמה התפעולית וחווית הצרכן, דרך בניית מוצרים ותפריטים, החלטות על תמהיל מוצרי הייבוא של ליין מוצרי הגורמה, ועד פיתוח קו מוצרים בתחום האפייה והקונדיטוריה. בהמשך יצטרפו יוזמות והפתעות שייכנסו לשוק בחודשים הקרובים, כך שיש למה לחכות".

Nxtoty
בין מרכול למעדניה. קולינריק ברמת גן | צילום: אלכס לפינר

בין המנות שנמכרות באגף המזון המוכן: קציצות עוף ובקר ברטבים שונים, אורז מתובל, עוף רוטיסרי, לביבות, עוף, שניצל, לזניה, כדורי בשר, עוף בנוסח סיני, מבחר כיסונים, דגים ברוטב ועל הגריל, וגולת הכותרת: שרימפס ברטבים משתנים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @roshfeld_food

אגף המעדניה מוקדש לדליקטסים משלל תענוגות: גבינות מוכרות יותר ופחות, כולל לעילאיות ומתנשאות, נקניקי בקר, עוף וחזיר, שרימפס ופירות ים קפואים, פשטידות מוכנות לחימום בבית ומנות פסטה, דגים בעישון חם וקר, וגם ממרחים וסלטים שונים דוגמת כבד קצוץ וסלט ביצים. במקום פועלות קצביה, מחלקת מאפים ועוגות, מחלקת פירות וירקות וגם מחלקת מוצרי מדף דוגמת קמחים מסוגים שונים, קוויאר, יינות ומשקאות חריפים. הכיבוש הקולינרי הבא של רושפלד ושות' מכוון לעיר מודיעין, שם יפתח בחודש הבא סניף נוסף לרשת הסופר-מעדניה.

קולינריק - ביאליק 39, רמת גן | שעות פתיחה: ראשון-חמישי 8:00-21:00, שישי 7:00-19:00, שבת 9:00-20:00 | טלפון: 03-6227456