"עלול להפחיד את הפוליטיקאים מרוב שהוא מושחת": טעמנו את הקינוח המוגזם בארץ

איך קשור כנאפה פריך לפנקייק עננים במרקם כרית, ומה עושים עם כל הרוטב הירוק שנשפך מעליו? טעמנו את מגדל הכנאפה-פאנקייק וחזרנו עם תפנית בעלילה

זמן צפייה: 00:59

החום מוגזם, המגיפה מוגזמת, אז למה לא להתפרע גם בתחום הקינוחים? כאילו לא תפחנו מספיק בתקופת הקורונה כחלק מפגעי הסגר ובהלת הפחמימות, במעוז הקינוחים הגלידתיים "ג'טלק" המציאו קינוח כל כך לא מוסרי ומושחת, שהוא עלול לגרום לכמה פוליטיקאים להוריק מקנאה. אחרי שקראנו את צמד המילים שחוברו יחדיו לכדי ההבטחה "כנאפקייק", היינו חייבים לרוץ לטעום. בכל זאת, לא בכל יום מוצאים את עצמם שני מתוקים כל כך מוערכים בתוך אותה צלחת, כשאת העסק חותממות תלולית קצפת וגלידת הרשיז מעל (65 שקלים).

Whatsapp Image 2020 08 19 At 1
מקצר המתנה לקרדיולוג. וופל ברולה בג'טלק | צילום: יעל רייף

לטעום ולהישאר בחיים


דמיינו לעצמכם פנקייק ענקי מהזן הגבוה והשמנמן, ועליו תועפות רוטב פיסטוק מתוק ונוזלי. זו רק הקומה הראשונה. מעליו מגיע שזוף וחם כנאפה פריך עם גבינה נמסה שנוזלת לכל עבר, ועוד קצת סירופ סוכר מעל. זה הרגע לבחור כדור גלידה מוויטרינת המתוקים. אתם בטח תלכו על שילוב הגיוני יותר, אבל אנחנו בחרנו בגלידת הרשיז עם חתיכות שוקולד כי פחדנו ממחסור בסוכרים בדם. רגע לפני ההגשה מצטרפים שברי פיסטוק קראנצ'יים ורוטב פיסטוק שנמזג מעל הכל בנדיבות ונמס גם הוא יחד עם הגלידה על הכנאפה החם. האמת? למרות ההגזמות המתוקות מכל עבר, מצאנו את עצמנו מחסלים כמעט את הכל. יתכן שהיינו בהייפר, אבל יש מצב שהכנאפה עם הגבינה הנייטרלית שנוטה למליחות קלה הופך את הכיס למאוזן יותר. חוץ מגלידת ההרשיז שהתבררה כבחירה יותר מדי מתוקה, התמודדנו יפה עם המגדל ואהבנו מאוד את אטריות הקדאיף הפריכות שהוסיפו לביסים קראנץ' קולני מגניב.

Whatsapp Image 2020 08 19 At 1
מקצר המתנה לקרדיולוג. וופל ברולה בג'טלק | צילום: יעל רייף

נכון שהבטחנו רק מנה מושחתת אחת, אבל אם אתם בעניין הגזמות או חיבה מיוחדת לפיסטוק, שווה לנסות גם את הוופל ברולה פיסטוק (59 שקלים) - דופלקס דו קומתי של וופל בלגי ברוטב פיסטוק ושוקלד לבן, ועליו קרם ברולה ירקרק ואגוזי. עוד קצת רוטב פיסטוק מעל, כדור גלידה, תלולית קצפת ואתם מוכנים לביקור הבא אצל הקרדיולוג.

ג'טלק - סניפים ברחבי הארץ