פעם בשנה, בול היום: ארוחות בוקר ופנקייק בבנדיקט ב-24 שקלים

ברשת בנדיקט מורידים מחירים ליום אחד בלבד, גלידת נטפליקס אנד צ'יל של בן אנד ג'ריס חוזרת לישראל אבל יש אבל, וגם - תפריט הקינוחים החדש של מקס ברנר

זמן צפייה: 05:27

מנות ב-24 שקלים בבנדיקט

רשת בנדיקט חוגגת את היותה פתוחה 24 שעות ביממה במשך 7 ימים בשבוע, ולרגל התאריך שמתלבש בול על הקונספט (24/7) מציעה הרשת ביום זה בלבד מנות ב-24 שקלים שיוגשו בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. בתוכנית האמנותית 7 מנות שימכרו רק היום (24.7) במחיר הסופר שווה. הרשימה כוללת מנות ממחלקת הראשונות המיוחדות, פנקייקים וגם אלכוהול להרמת האווירה.

Whatsapp Image 2019 08 04 At 1
קרם האוראו עושה את הקסם. פנקייק אוראו של בנדיקט | צילום: יעל רייף

בין המנות: רושטי, צלעות תירס, בוקר חלומי, גבינת קממברט, סלט טאבולה, מיקס ירוקים, סלמון מעושן. באגף הפנקייקס תוכלו ליהנות מפנקייק קינדר, לוטוס, פררו, קלאסי, שוקולד לבן ואוכמניות, בננות, פיסטוק וגם שוקולד לבן.

בגזרת האלכוהול תמצאו קוקטיילי בוקר שווים, למשל - רד מימוזה, קפה קר בייליס, אפרול שפריץ, כוס רוזה, בנדיקט סמאש, אפרול קריבי. בנוסף לאלו יוצע לסועדים קפה ללא תחתית במהלך כל היום, ובשעה 19:00 בכל מסעדה ייבחר שולחן על חשבון הבית

חגיגות 24/7 ברשת בבנדיקט - 24.7 בכל סניפי הרשת, לאורך כל שעות פעילות המסעדה

קיץ פירותי במקס ברנר

לכבוד הקיץ הרימו במקס ברנר את הכפפה והשיקו תפריט חדש ומרענן שיכול להתאים לכל הגילאים, ובעיקר לכל מי שמחפש בוסט של קור ומתיקות בימים חמים אלה. באגף הקינוחים הפירותיים תמצאו סאנדיי מנגו טרופי עם שכבות של גנאש שוקולד לבן וסאנדיי בננות וקרמל מלוח בתוספת קוביות וופל בלגי. בגזרת הקינוחים השוקולדיים תמצאו סאנדיי בואנו עם פאדג' בראוניז וגנאש של שוקולד וגם קרם ברולה בלונדיז, שמשלב גם קריצה פירותית עם גלידת מנגו מעל (64-62 שקלים).

סנדיי בננות וקרמל מלוח במקס ברנר
השילוב המושלם. סנדיי בננות וקרמל מלוח במקס ברנר | צילום: סטודיו DiTales

מלבד הקינוחים, התפריט התחדש בשני מילקשייקים מתוקים ומרעננים שלא חוסכים בתענוגות (37 שקלים): מילקשייק בייגלה נוצ'לה עם גלידת קרמל מלוח וקרם בואנו, ומילקשייק מנגו וקצפת - שילוב טרופי מושחת שמתאים בול למזג האוויר.

מקס ברנר - סניפים ברחבי הארץ

גלידת נטפליקס אנד צ'יל של בן אנד ג'ריס חוזרת לישראל

אחרי יותר מדי זמן גלידת הנטפליקס של מותג הגלידות האהוב חוזרת לרענן את הקיץ הישראלי הלח. מה יכול להיות רע בגלידת חמאת בוטנים עם בראוניז ופירורי בייגל מתוק מלוח? על פניו שילוב הגיוני לצפייה בטלוויזיה. קצת חמאת בוטנים, קצת בייגלה מלוח פריך שמתערבב עם ביסים רכים של בראוניז שוקולדיים.

גלידת נטפליקס אנד צ'יל
לא מקיימת את ההבטחה. גלידת נטפליקס אנד צ'יל | צילום: יח"צ

זה אחלה למדי לכמה ביסים, אבל אז הכל הופך להיות מוגזם מדי: יותר מדי מתוק, יותר מדי חמאת בוטנימי, והבראוניז עצמו משתלט על הביס. אם הבסיס היה רק ונילי, הכל היה משתלב בו ולא מעיק על הפה, אבל בצורה הנוכחית זה טעים לכמה ביסים ואז הופך לכבד מדי. בקיצור, צ'יל לכמה ביסים, אבל לא לסדרה שלמה.

גלידת נטפליקס אנד צ'יל - להשיג ברשתות השיווק