"קרם פרמזן שמתפרץ ומציף את הפה": את הרביולי המטורף הזה אתם חייבים להכיר

זוג שפים שהוצאו לחל"ת החליטו להמציא את כיסון הפסטה האהוב מחדש ולשדך לו מילויים מפתיעים. התוצאה כל כך מטורפת, שחשבנו שתשמחו להכיר

5eroyd
בצק אלסטי ועדין שמחביא מילויים מטורפים. כיסונים של האוס אוף פסטה | צילום: יונתן כהן

לקרוא לפסטה של house of pasta רביולי זה קצת פשטני ואולי אפילו מעליב, כי כשמכניסים לפה את הכיסון המעוצב לתפארת, מתרחש איזשהו עניין פורונאי שמטריף את בלוטות הטעם: הבצק העדין, האלסטי והדק נקרע - ומתוכו פורץ קרם עדין שקודם כל מענג את הפה ורק אז הופך לטעם. ואז, כשבלוטות הטעם מצליחות לפרש שמדובר בקרם מוחיטו וירג'ין או קאצ'ו א פפה, הפה כבר עמוק בתוך העונג העילאי.

6gs Sm
מומלץ לשדך לרוטב חמאה לבנה. כיסונים של האוס אוף פסטה | צילום: האוס אוף פסטה, כיסונים, רביולי

את בית הפסטה (house of pasta או בקיצור HOP) הקימו אחרי גל הקורונה הראשון אנה כהן ובן זוגה (שמעדיף להישאר מחוץ לאור הזרקורים), 2 טבחים צרפתים צעירים שהכירו והתאהבו כשעבדו במסעדת בלו סקיי ז"ל של מאיר אדוני. לפני קצת יותר משנה התחתנו, ואז תקפה הקורונה בכל העוצמה ושניהם מצאו את עצמם בחל"ת שאינו נגמר. אחרי יותר מדי זמן בבית החליטו לתעל את הכישרון והידע שצברו אצל אדוני להכנת פסטות שף המבוססות על בצק ייחודי שאותו רקחו, ומילויים שלא תמצאו באף מקום אחר. "הקונספט שלנו שונה מהפסטות הקלאסיות שמוצאים בוולט או תן ביס", הם מסבירים, "הרעיון הוא לתת לסועדים חוויה מושלמת של ארוחה איטלקית מוקפדת ברמה גבוהה ב-3 דקות הכנה, ועם גורם ההפתעה שמתגלה בזמן הנגיסה ברביולי".

2gextw
יפים מדי מכדי לאכול. כיסונים של האוס אוף פסטה | צילום: יונתן כהן

כדי לעמוד בהבטחת שלוש הדקות, לכל קופסת פסטה אפשר לצרף רוטב חמאה לבנה שלתוכה זורקים את הרביולי לאחר 3 דקות בישול, ומשם לצלחת. ובאשר לגורם ההפתעה: בכל שבוע מככב מילוי אחד בלבד עם 2 תכונות בולטות: אמיץ ושובר שגרה. אנחנו "נפלנו" על רביולי במילוי קרם וירג'ין מוחיטו עם קרם מוצרלה, נענע וליים, ולקח לנו בדיוק שניה להבין את מחול הטעמים הפאנקי המרענן הזה ולהחליט שהוא אחד המטורפים והגאוניים שטעמנו. גם כיסוני הקאצ'ו א פפה שמילאו את הפה בקרם פרמזן ופקורינו עם פלפל שחור, הותירו אותנו מופתעים ומגרגרים. מאגר המילויים המפתיעים כולל גם קרם סקורדליה (ממרח יווני עשיר על בסיס שקדים, לימון, שום ותפוח אדמה); קרם כרובית, פרמזן וכמהין, וגם קרם פרמזן, פטריות פורציני סויה וטימין - כולם מגיעים עם אותו אפקט מולקלרי המתפרץ בפה בעת הנגיסה.

1goqvz
בכל שבוע מככב מילוי אחר שובר שגרה. כיסונים של האוס אוף פסטה | צילום: יונתן כהן

כל קופסה (38 שקלים) מכילה מנה אישית של כיסונים קפואים יפהפיים לצד דף עם הוראות הכנה ברורות, אליהם אפשר לצרף רוטב חמאה לבנה (9 שקלים) ופרמזן מגורר (6 שקלים). מכירת הפסטה נפתחת ביום שני, וניתן לאסוף עצמאית בתיאום ראש מאזור לובנטין בימי רביעי וחמישי או לבחור במשלוח באזור תל אביב בלבד (10 שקלים או משלוח ללא עלות בהזמנה מעל 150 שקלים).

HOP - פרטים והזמנות בעמוד האינסטגרם