R48, שננו את השם: כל הפרטים על המסעדה החדשה של רותי ברודו

לבוש המלצרים מבית האופנה משכית, המנות מוגשות ללא תפריט, ויש רק 9 שולחנות במסעדה. מסעדת R48 של רותי ברודו שוברת את חוקי המשחק עם קונספט חדשני ומחיר שירים לא מעט גבות

רותי ברודו
מסע קולינרי מסעיר. רותי ברודו והשף אוהד סלומון | צילום: אסף קרלה

אחרי לא מעט המתנה ורימזוזים תקשורתיים שפוזרו והעלו את רף הציפיות, מסעדת R48 של רותי ברודו סוף סוף נפתחת לקהל הרחב. המסעדה שוכנת במלון הבוטיק של הרשת Hotel & Garden R48 מבית R2M שנפתח בימים אלו בשדרות רוטשילד, ומובלת על ידי השף אוהד סולומון. 9 שולחנות בלבד בחלל המסעדה, והגינה המוריקה היא חלק מהתפאורה שמקיפה בירקרקות פסטורלית מכל עבר.

R48
חוויה אלגנטית ומושקעת מכל עבר. בר מסעדת R48 | צילום: אסף קרלה

בשונה משאר מסעדות הקבוצה, כאן הקונספט הקולינרי שונה ומזמן חוויה קצת אחרת. התפריט לא מוגש לאורחים בתחילת הארוחה, והמנות שבנה סלומון מוגשות לסועדים כמעין ארוחת טעימות מדורגת. בתחילה מוגשות מנות ביס קטנות שפותחות את התיאבון, ובהמשך מנות ביניים גדולות יותר, חלקן קלאסיות ואחרות מחברות בין מזרח ומערב עם צילחות אלגנטי וטעמים מסעירים שמייצגים את החוויות שצבר סלומון במסגרת עבודתו במסעדות הקבוצה ובמסעדות בחו"ל, לצד שנים ארוכות של מחקר ולמידה.

כתבות נוספות ביאמיז:

"בנינו את הארוחה הזאת כפי שאנחנו חושבים שנכון לאכול, וכמו שאנחנו אוהבים לארח אצלנו בבית", מוסבירה המסעדנית והרוח החיה מאחורי המקום, רותי ברודו. התוצאה היא ארוחה שמורכבת ממוטיבים אסיאתיים, לצד מנות וחומרי גלם ים תיכוניים מיובאים ומקומיים, כאשר בסוף הכול מתחבר לכדי סיפור שמסעיר את החך. בין המנות: ארטישוק ירושלמי המוגש עם מסאלה בוטנים וצ'אטני כוסברה; מרק רחוב בורמזי עם אטריות חומוס, וגם מנה של נודי סרטנים.

R48
מינימליזם עיצובי וגינה נעימה מסביב. מסעדת R48 | צילום: אסף קרלה

תפריט הקוקטיילים נבנה על ידי מיקסולוג הבית אוראל לוי, ומלבד האלכוהול, כל הרכיבים הלוקחים חלק באגף המיקסולוגיה מיוצרים במעבדה שבמרתף המלון. 10 קוקטיילים תמצאו בתפריט, ואם אתם הרפתקנים, תוכלו להתאים לכל מנה בתפריט את הקוקטייל הנכון עבורה. תפריט היינות כולל 170 בקבוקים, כשבכל יום יוצעו 15 מתוכם גם בכוסות.

R48
מנות שמסעירות את החך. R48 | צילום: אסף קרלה

זוהי ככל הנראה מהסעדה המושקעת ביותר של הקבוצה. כל פרט במקום, החל מהכדים הגדולים, דרך לבוש המלצרים של בית האופנה המקומי משכית, ועד למפיות הפשתן של מאירה סיטון - נבחרו בפינצטה. כלי הקרמיקה נוצרו עבור המקום על ידי הקרמיקאית עדי ניסני וסטודיו ODAKA, והחוויה כולה אלגנטית, צחורה ומלכותית. בצד אחד של המסעדה קיר זכוכית המשקיף לגינה, ומצידה השני מטבח פתוח המאפשר לסועדים הצצה מרתקת על מלאכת בישול והרכבת המנות. 500 שקלים עולה ארוחת הטעימות לסועד, כולל מים מינרליים ומוגזים. R48 תפעל שישה ערבים בשבוע, בימים ראשון עד שישי. בהמשך יורחבו שעות הפעילות.
המלון R48 Hotel & Garden יפתח בקרוב

R48 - רוטשילד 48 ת"א, הזמנות דרך אתר המלון