ברינג יור און נאצ'וס! דחוף שמישהו יפתח כזה פוד טראק בישראל

תקשיבו לזה: מביאים לפוד טראק נאצ'וס או צ'יפס שקניתם לבד, והם ממלאים את השקית בכל מה שתחלמו עליו: בשר מפורק, ירקות, שמנת וגבינה שנמסה על הכל. מתי כבר כזה בישראל?

משאית נאצ'וס
כל מה שטעים על החטיף אהוב עליכם. משאית נאצ'וס | צילום: אינסטגרם

מי לא אוהב נאצ'וס? רק אנשים לא כיפיים, זה מי. נאצ'וס זה חתיכת תענוג. משולשים פריכים בתחתית ועליהם תוספות לכל תאווה: מבשר, דרך ירקות ועד רטבים, ואם אפשר גם איזו גבינה שתימס טוב טוב טוב על הכל, וכף שמנת חמוצה להרטיב את העסק לפני האכילה.

משאית נאצ'וס
התגשמות כל החלומות שלנו. משאית נאצ'וס | צילום: אינסטגרם

מה הבעיה בנאצ'וס? ובכן, בדרך כלל, הנאצ'וס עצמם. בסוף זה תמיד מעין טורטיה שטוגנה ואין לה ממש טעם בפני עצמה. לקחו את כל זה בחשבון הבעלים של משאית אוכל בשם FLAVORHIVE (כוורת טעמים) בוושינגטון, ופתרו את הבעיה בגאוניות יתר על פי הקונספט bring your own nachos.

כתבות נוספות ביאמיז:

כך זה עובד: קונים איזו שקית נאצ'וס או צ'יפס, באיזה טעם שרוצים, ובעלי הפודטראק יפתחו אותה לרוחב ויהפכו אותה למנת נאצ'וס מהחלומות עם כל מה שבא טוב מלמעלה. יש להם בשר נמס מרכות אחרי בישול ארוך, עוף ואפילו פלאפל לצמחונים.

מעל זה בוחרים כל ירק שרוצים ורטבים, וכמובן שלמעלה מניחים מלא גבינה שתימס טוב מעל הכל. אגב, לא משנה איזה גודל שקית תביאו, הם יפוצצו לכם אותה כמה שהם יכולים. תחשבו - כל הערימה הטעימה הזאת  על צ'יפס שמנת ובצל ירוק, או על דוריטוס גריל. אוף, תנו לנו את זה מיד!

לצמאים מגישים במקום מנגו לאסי וצ'אי תמרים, כי למה להיות מיוחדים רק באוכל? התענוג עולה 10 דולר, לא כולל השקית שרוכשים לבד, אז אם חשוב לכם לחסוך, נסו לבוא עם חטיף שאינו של מותג גדול. כן "חטיף גריזלי בטעם גריל", אנחנו מסתכלים עליך.

חוץ מזה יש בתפריט גם קסדיות, צ'יפס פטריות ואפילו שרימפס מטוגנים, ולפי הביקורות בעמוד אינסטגרם שלהם והתור הארוך לפני המשאית - נראה שהכל טעים. אותנו מעניין איך יבואו כל התוספות השוות הללו על שקית ביסלי ברביקיו, ואנחנו מאמינים שמישהו כבר הגיע אליהם מישהו עם שקית פאנינז, מין טבעות בצל תעשייתיות נוסח אמריקה, וקיבל את הפינוק המלא.  כמובן שיהיה גם הנודניק שיעשה את זה על שקית במבה וישכנע אתכם שזה הכי טעים, אבל היי מי אנחנו שנשפוט?