בשורה משמחת למתגעגעים: זה המקום שנפתח במקום הבראסרי

לפני כשנה נסגרה מסעדת בראסרי המיתולוגית אחרי 19 שנות פעילות. הבוקר נפתחה במקומה היורשת הלא פחות משמחת: מעדניית דליקטסן של מתי ורותי ברודו, שתפעל בקונספט מיוחד ותשמח את המתגעגעים

9jfkyz
שילוב משמח בין מעדניה לחנות הום סטייל. דליקטסן באבן גבירול | צילום: יח"צ

אחרי שביכינו את סגירת המוסד הקולינרי הכי תל אביבי שיש בעיצומה של הקורונה לפני קצת יותר משנה, יש סיבה חדשה ומשמחת לנהור לאזור בו שכנה עד לא מזמן מסעדת בראסרי המיתולוגית של רותי ומתי ברודו. הבוקר נפתחה בחגיגיות ובשמחה כפולה מעדניית דליקטסן, גם היא של מתי ורותי ברודו (קבוצת R2M), שתפעל במקום בו פעלה בראסרי במשך 19 שנה. בר העץ האייקוני עדיין שם, אבל העיצוב, התפאורה והקונספט שונים לגמרי.

15dsmr
מנות מעדניה שאפשר לאכול במקום או לקחת הביתה. דליקטסן אבן גבירול | צילום: יח''צ

2nxikk
אווירה אלגנטית ומנות דגל של הקבוצה. דליקטסן אבן גבירול | צילום: עידית בן עוליאל

דליקטסן אבן גבירול הוא אח חדש לרשת המעדניות המובילה, וגם בו יוצעו מיטב הדליקטסים של הקבוצה: מאפי שמרים מושקעים, סלטים מגוונים, מנות חמות וקרות שאפשר לחמם ולאכול במקום או לקחת הביתה, מוצרי מעדנייה וחומרי גלם המתבססים על האוכל המוגש במסעדות הקבוצה ובחנויות ה'בייקרי' של הקבוצה, גבינות מהארץ ומרחבי העולם, אגף אלכוהולי רחב, פסטות, לחמים וגם הפתעה משמחת לחובבי העיצוב: מוצרי לייף סטייל, כלים לעריכת שולחן, צלחות אלגנטיות, מפיות בד, כוסות יין של 'הוטל מונטיפיורי' ועוד. לצד אלו יוצעו במקום מנות הדגל של הרשת: רוטב השמפניה של ה'בראסרי' ופטה הכבד של ה'קופיבר' בגרסת טייק אווי וגם לאכילה במקום על בר העץ שבמרכז המעדנייה.

14bsup
קלאסיקות, מנות דגל והפתעות חדשות. דליקטסן אבן גבירול | צילום: יח''צ

העיצוב אמנם השתנה, אך חלק מהאלמנטים העיצוביים עדיין כאן: הבר המיתולגי, ריהוט העץ הכהה, זרי הפרחים המפוארים, בר המשקאות וגם האישה שמאחורי המקום - רותי ברודו, שנוכחותה משמחת את המבקרים והמתגעגעים. האווירה האלגנטית מורגשת היטב גם כשאין מלצרים שמסתובבים בין השולחנות, וחלל הישיבה החיצוני שנפתח גם הוא לישיבה, מזכיר את ימיה הטובים של הבראסרי.

Gtfcev
בהמשך יצטרפו לתפריט הפתעות נוספות. רותי ברודו בפתיחת דליקטסן אבן גבירול | צילום: עידית בן עוליאל

בימים אלה המקום יפעל באמצע השבוע עד השעה 20:00 עם תפריט אפרטיבו שיונהג החל מ-16:00, ובהמשך יוארכו שעות הפעילות ויגלשו ללילה עם תפריט שיכלול את היינות המוגשים במסעדות הקבוצה ומנות שהולכות טוב ליד הדרינק. בשבועות הקרובים יצטרפו למנות המעדניה הפתעות שיוגשו בסניף זה בלבד, וכולנו תקווה שגם חלק ממנות הדגל יחזרו לשמח את הבטן שכל כך התגעגעה.

דליקטסן אבן גבירול - אבן גבירול 70, תל אביב - יפו | טלפון: 03-968-1010 |ראשון עד חמישי 7:00-20:00, שישי 7:00-16:00