נמצאה המנה שמנצחת את הפיתה שניצל של דניאל עמית

וגם: מנה לקרניבורים אמיצים בדומינוס, ארוחת ג'ין ברחבי הארץ, וערכת סושי אולימפית לבטטות כורסה. חדשות האוכל במהדורה רעבה מתמיד, והשבוע רק התחיל

 Avo
הוגלתה למקום השני. פיתה שניצל של דניאל עמית ופיתה בסטה | צילום: אסף קרלה

פחמימה לקרניבורים מסוכנים | מיט רולס של דומינוס


עם יד על הלב: גם לכם יוצא לפעמים לתלוש את הטופינגס שעל הפיצה כולל הגבינה החצי נמסה, ולהרכיב מהם ארוחת אצבעות טעימה? ככל שיש יותר תוספות עם יתרון משמעותי לנקניק - כך גדל הפיתוי לתלוש אותן ולכרסם, ולפעמים אפילו תוך ויתור על הבצק. ראו בדומינוס שגם לתוספות יש פוטנציאל התמכרות והשיקו קולקציה מושחתת במיוחד המוקדשת למכורים הקרניבורים, שמעתה יוכלו ליהנות מערימת הבשרים שמונחת לרוב על הפיצה, רק בגרסת הכריך.

Whatsapp Image 2021 07 14 At 1
מספק תאוות בשרים. כריל קרניבור של דומינוס | צילום: דן פרץ

כריך קרניבור (45 שקלים), כשמו כן הוא: ג'בטה ענקית במרקם קראנצ'י ומילוי עתיר B12 המורכב מערימת נקניק סרוולד, סלייסים דקיקים של חזה בקר, פפרוני פיקנטי כשעל התיבול והעסיסיות אחראיים איולי שום, רוטב אדום העונה לשם צ'ילי אריזונה שממלא את הפה בחרפרפות קלה עם חמיצות מרעננת, וגם שום קונפי, עגבניה, בצל סגול ופטריות טריות למקרה שלא שבעתם מספיק. חוץ מלהראות סופר מגרה, הכריך אדיר המימדים מגיע עם יתרון גדול: הג'בטה הקריספית אוחזת בנוחות את מערום הנקניקים והתוספות, וסופגת יפה את הרטבים מבלי להתרכך או להתכווצ'ץ', כך שגם אם תהיו שובבים ותחממו שוב, המבנה המקורי ישמר ואתם תיהנו מטוסט נקניק מוגזם אך מענג.

Whatsapp Image 2021 07 14 At 1
נשנוש שסוגר פינה. מיט רולס של דומינוס | צילום: דן פרץ

הקולקציה כוללת גם מנה מתונה יותר העונה לשם Meat Rolls (27.90 שקלים) וכוללת 8 יחידות מאפה שמרים פריך מבצק הפיצה, במילוי חמאת שום, סלייסים של חזה בקר, שום קונפי, פרמזן ומוצרלה - הכנה טעימה במיוחד להתקף לב ואחלה נשנוש לפני או אחרי הסלייס כדי לסגור פינה.

כריכי קרניבור של דומינוס - להשיג ברשת דומינוס, סניפים ברחבי הארץ

המנה שמנצחת את הפיתה שנניצל של דניאל עמית | פיתה בסטה


אחרי שדניאל עמית גרמה לחצי מדינה להתמכר לפיתת השניצל שלה כחלק משיתוף פעולה עם רשת פיתה בסטה, הגיע תורו של הכוכב היווני לכבוש את המקום הראשון. לרגל החמסין, עונת החופשות והגעגוע לארץ הסתלבט, השיקו בפיתה בסטה מנה שכולה מחווה ליוון ללא הצורך בכרטיס טיסה.

Schwit
ד''ש טעים מיוון. פיתת גירוס בפיתב בסטה | צילום: שירן כהן

פיתה גירוס (50 שקלים), היא גרסה ישראלית כשרה ללהיט היווני, כשאת היוגורט המסורתי מחליף איולי שום או טחינה הר ברכה, שנוזלים ומצפים מכל עבר את כל מרכיבי המנה: רצועות פרגית דקות בתיבול שווארמה, עגבניה, פטרוזיליה ובצל בסומק, שנדחסים מעדנות לתוך פיתה שטוחה שמגיעה גם היא היישר מיוון ועוברת במעמד ההזמנה קלייה מהירה שבסופה יוצאת קריספית וחמימה. צ'יפס בתיבול אורגנו שמגיע בצד מעשיר את הביס בעוד קצת פריך לנשמה וסוגר בקלות את פינת הרעב.

פיתת גירוס - להשיג בכל סניפי רשת פיתה בסטה, סניפים ברחבי הארץ

סושי אולימפיאדה לבטטות כורסה | סושי בוקס של ג'ירף


בזמן שספורטאי ארצנו מזיעים על מזרן האימונים ואנחנו יושבים בבית ומשמינים מול הטלוויזיה, ברשת ג'ירף החליטו להשקיע בקולינריה אולימפית והשיקו קופסת סושי במהדורה מיוחדת לאולימפיאדה, שלא רק נראית מיליון דולר, אלא מאפשרת לעשות מיקס אנד מאצ' עד להשגת ההרכב המשפחתי המושלם שימנע תלונות ומריבות.

Xrzljb
מצוידת בכל מה שיאפשר לכם לא לקום מהספה. סושי בוקס של קרשת ג'ירף | צילום: רן בירן

מארז האולימפיאדה כולל שישה רולים לבחירה מאגף המיוחדים ושתי בירות קירין יפניות להרמת המורל (285 שקלים לקומבינצית דגים ו-245 שקלים לצמחונית). בין הרולים לבחירה: יוזו love - רול עטוף סלמון וטונה במילוי אבוקדו, מלפפון, עירית וצנון יפני כבוש, מיונז יוזו ופירורי טמפורה; יאמי ווג'י עם טופו בטמפורה, בטטה סגולה, מלפפון ועירית, עטופים בבטטה עם מיונז חריף ובוטנים; וגם סלמון גראנדה עם סלמון מאודה וקנפיו, ברול מטוגן עטוף טמפורה ושומשום. הקופסא המעוצבת ששומרת על הסושי בטמפרטורה אידיאלית, מגיעה עם כל האבזור שיאפשר לכם להתמסר לספה ללא הצורך לקום למטבח אפילו פעם אחת: ערכת רטבים בהם מיונז יוזו, מיונז חריף, מיונז ווסאבי, טריאקי, סויה ג'ינג'ר ו-ווסאבי, וגם מקלות אכילה לחוויה יפנית במיטבה.

סושי בוקס אולימפיאדה של ג'ירף - להשיג ברשת הג'ירף, סניפים ברחבי הארץ

ברמן אישי לכל סועד | ארוחות ג'ין אנד טוניק ברחבי הארץ


אנחנו לגמרי בעד שיתופי פעולה טעימים, בפרט אם מעורב בעניין אלכוהול איכותי ומרומם לבב אנוש. שיתוף פעולה של מותג הטוניק FEVER TREE ו-Ontopo ישדרג את חווית האכילה ב-20 מסעדות ברחבי הארץ עם ארוחות ספיישל מבוססות ג'ין אנד טוניק, במהלכן יוגשו שלוש מנות עם שלושה דרינקים שונים עם ג'ין על בסיס טוניק FEVER TREE, שיכין ברמן אישי שילווה את הארוחה עם סדנת אלכוהול טוניק וגם ערכת קוקטיילים מתנה להתנסות ביתית בתחביב המדליק.

050
אלכוהול וטעמים חובקי עולם. מנת שישטאוק במסעדת אונזה | צילום: אפיק גבאי

הפרויקט יתקיים בין ה-1.8-15.8 במסעדות מובילות ברחבי הארץ, בהן אונזה, TYO, ג'ורג' וג'ון, דלאל, NG, בית קנדינוף ועוד, במחיר 250-380 לארוחה, כשבין ביס לביס יסביר הברמן האישי לסועדים איך שותים נכון ג'ין וטוניק, מה הם השילובים נכונים, וכיצד להעמיק את הדרינק בבר הביתי. בין המנות שיוצעו: במסעדת ג'ורג' וג'ון יוגש פילה לוקוס במשרה יוגורט ועשבים עם תרד מגולגל בעצמו, בצל ופיסטוק, ציר לוקוס ועגבניות, קרם שום ותרד; ובאונזה תוגש שישטאוק - מנת פרגית יוגורט, פיתה ״שראק״ ירקות צלויים ולאבנה עמבה.

ארוחות ג'ין אנד טוניק במסעדות ברחבי הארץ - הזמנות באתר אונטופו