אוי לא: הטעם החדש המוגזם והממכר של גלידת גולדה

וגם: התערוכה השערורייתית במסעדה היקרה בארץ, והבוט הקולינרי שמכיר את הסודות הכי טעימים ברחבי העולם. חדשות האוכל מתרגשות לקראת האיחוד המרגש עם חו"ל

My Social 2
שילוב בין רך קטיפתי ומתוק לקראנצ'י ושובב. גלידת ליון החדשה | צילום: MY SOCIAL

תחביאו אותו מעצמכם: הטעם החדש של גלידיריית גולדה


ההתמכרות לרוטב הבייגלה עדיין לא נרגעה, והנה יוצאת גלידריית גולדה עם טעם חדש במהדורת קיץ מוגבלת, שכולו שיר הלל לדגני הבוקר LION בצורתם המושחתת ביותר. גלידת ליון החדשה שתימכר בסניפי הרשת, מחברת בין קרמל, שוקולד ושמנת, לדגני הבוקר הקראנצ'יים, כשבין שכבת הגלידה לדגני הבוקר מפריד שוקולד נוזלי שנמס על הכל ומתערבב בנעימים בין השכבות. אם זה לא מושחת מספיק, לטעם החדש מצטרפים 3 רטבים לבחירה (לא נאשים אתכם אם כולם יהיו בייגלה) וגם אריזת ליון מוקטנת, שחובה לפתוח, לשפוך על הכל, לערבב ולזלול.

גלידת ליון של רשת גולדה - 110 שקלים לקילו גלידה + 3 תוספות ואריזת ליון מוקטנת | הגלידה תימכר במהלך חודש יוני בכל סניפי הרשת או בהזמנות דרך וולט.

My Social
כל מה שמושחת בביס אחד. גלידת ליון של גולדה | צילום: MY SOCIAL

דובים ושפנים במעדה היקרה בארץ: תערוכת פסלים במסעדת פופ אנד פופ


קשה להאמין שבתוך בניין המשרדים שנבנה לפני כלום זמן ברחוב הארבעה בתל אביב, שוכן מתחם קולינרי (ואנחנו לא מגזימים) שעוצב על ידי ג'ורג'יו ארמני בכבודו ובעצמו, כולל חתימה מוזהבת שנמצאת בכניסה למתחם. את השם "פופ אנד פופ" שמעתם כנראה בצמידות לקרואסונים הממולאים של הקונדיטור עופר בן נתן (ואם לא אז עזבו הכל ורוצו ממש עכשיו). הבייקרי המתוק הוא רק חלק קטן מהתופעה. 14 קומות מעליו נמצאת המסעדה, הבר והבר הפתוח של קבוצת נוקס התל אביבית. כולם פועלים סביב מכנה משותף אחד: נהנתנות אסקפיסטית החל מהכניסה ועד לשלב השובע, עת פותחים כפתור במכנסיים ומודים לשף שחף שבתאי על חוויה בלתי רגילה.

Whatsapp Image 2021 06 13 At 1
מתחם קולינרי ענק בעיצוב ג'ורג'יו ארמני. בר פופ אנד פופ | צילום: שי שבירו

המנות, חיבור בין המטבח האסייתי לאיטלקי, הן רק חלק מהחוויה. את הואוו מספק העיצוב מנקר העיניים שנע בין מוזהב, ללבן וורוד עם תערוכה חדשה של האמן צביקה חורש, שיצר פסלי ענק בסגנון ניאו פופ (הווה אומר - הרבה דובים ושפנים) עם השראה מעולם הקומיקס ומסרטי דיסני, שפזורים במתחם והופכים את המקום לגלריה אלטרנטיבית.

הצבעוניות שמתחילה בפסלים ממשיכה באוכל הסוער של שבתאי: החל מרולים שנעטפים בדפי אורז שמכינים במקום, דרך תבשילי קארי מבושמים ועד למנות מתוחכמות דוגמת סופריטו אינדונזי, עם טלה, אנטריקוט וצ'וריסו. באגף הקינוחים תמצאו את מנות הדגל של עופר בן נתן המוכשר, עם המלצה אחת מובהקת: לא לפספס את קינוח הקרם ברולה תירס, שמגיע עם פופקורן מקורמל, קראמבל קמח, תירס, קרם חלב בקורנפלקס ותירס מלוח מטוגן.

Siy 5632
משעשע את העין. פסל של האומן צביקה חורש במשעת פופ אנד פופ | צילום: איציק סינטוב

פופ אנד פופ - רחוב הארבעה 28, מגדלי הארבעה, קומה 14, תל אביב

גלידה מחלב גמלים ומסעדות מישלן: הבוט שיגלה לכם את הסודות הכי טעימים 


הרבה השתנה מאז הפעם האחרונה שביקרנו בחו"ל. מסעדות נסגרו, אחרות נפתחו, סיורי אוכל תפסו תפנית, ושווקי אוכל שיני מתכונת. כדי ללא ללכת לאיבוד, תרתי משמע, בבליל השינויים, פיתוח ישראלי חדש מציע למשמש עבורכם חבר וואטסאפי חכם ובעל ניסיון באמצעות בוטים בעברית המתבססים על נתונים מאלפי חיפושים ברשת שמתעדכנים במהשלך כל שעות היממה, כך שלא משנה באיזו שעה תטרידו את הבוט, תמיד תהיה לו תשובה עבורכם. אפשר למצוא בבוטים טיפים לאריזת מזוודה ליעד המיועד, רשימת מסעדות מומלצות שקרובות למלון וגם אטרקציות משפחתיות בהתאם לרמת ההרפתקנות והתקציב.

Dubai,,uae, ,march,1,2014:,aquaventure,waterpark,in,atlantis.
יעזור לכם להעסיק את הילדים. פארק המים בדובאי | צילום: שאטרסטוק

דובי מדובאי הוא הבוט הראשון שמושק. הוא דובר עברית, הפך ללהיט בקרב פודיז, ויודע להמליץ על מסעדות המישלן המיוחדות בדובאי, לתת הוראות הגעה למסעדת הסטייקים של סולט ביי וגם לספר מתי ואיפה יש דילים ואירועים שווים דוגמת אכול כפי יכולתך. בקרוב יצטרפו אליו ציונה מברצלונה, ג'קו ממרוקו, ויריב מפריז.

דובי מדובאי - לפרטים וכניסה לבוט כתבו "דובי מדובאי" בגוגל