סאנדיי מי? הקינוח החדש והמוגזם של מקדונלדס הגיע לישראל

מקדונלדס משיקה קינוח דגל חדש שמחבר בין כל מה שמתוק, אמריקאי ומוגזם. איפה אפשר להשיג את הכוכב התורן ואיזו תוספת סודית אפשר לבקש וגם לקבל? כל הפרטים בפנים

. 002
ביס שכולו הגזמה מהנה. דונאט של מקדונלדס | צילום: מקדונלדס ישראל

בכולנו קיים אותו שטן קטן וחייכן שיושב על הכתף ומתלהב מפאסט פוד. במיוחד כשמדובר במלך הבלתי מעורער של המזונות המהירים, שמתהדר בקינוח חדש דנדש. אחרי המילקשייק, פאי התפוחים והמק פיצוץ במבחר טעמים, רשת מקדונלד'ס מכריזה על דבר מתיקה מושחת ואמריקאי מכף רגל ועד ראש שמצטרף לתפריט הקינוחים: גלידה בתוך החור של הדונאט.

. Qk
שילוב מושלם בין אמריקאי למושחת. דונאטס במקדונלדס | צילום: הילה דפנה

מבולבלים? חושבים על שקית אוויר בשקל? אל! מדובר בדונאט אמריקאי ב-8 טעמים, ביניהם דונאט אוראו, דונאט תות, דונאט מילקה, דונאט טריפל שוקולד, ציפוי שוקולד זברה ועוד, שרגע לפני ההגשה מקבל חיזוק של גלידת סאנדיי יחד תוספת לבחירה שאמנם לא נמצאת בתפריט, אבל אנחנו כאן כדי לגלות לכם שאם תבקשו, תקבלו. בין התוספות לבחירה: שברי אוראו או M&M's, ואם נפלתם על דלפקאי נדיב, אז גם שניהם.

Whatsapp Image 2022 01 11 At 1
שידוך שמשמח את הבטן. סאנדיי דונאט של מקדונלדס | צילום: מקדונלדס ישראל

את הקינוח אפשר להזמין בכמה צורות: דונאט בלבד (10 שקלים), דונאט עם גלידה (16 שקלים) וגם כדיל עם קפה (18 שקלים/ 24 שקלים עם גלידה), ועד שהרכש החדש יגיע לכל סניפי הרשת, אלה הסניפים בהם שמגישים החל מהיום את הקינוח המושחת: קניון אילון ר"ג, אוריון ירושלים, מיקדו סנטר תל אביב, רוטשילד תל אביב, לונדון מיניסטור תל אביב, קניון גבעתיים, כוכב הצפון G תל אביב, קריית רבין חולון, מול הפארק רעננה, אם המושבות פתח תקווה, פינס פתח תקווה, קניון שער ראשון, סונול דנה ראשל"צ, תחנה מרכזית נתניה, ביג באר שבע, קניון קרית אונו ובסניפי מק גלידה: קניון האופנה TLV, קניון חיפה, סינמה סיטי ראשל"צ, קניון הזהב ראשל"צ ובקניון רחובות.