רותי ברודו מגיעה לבקעת אונו: דליקטסן גני תקווה סוף סוף נפתח

רותי ברודו מגיעה לגני תקווה עם אותו אוכל מוקפד, מאפים של הבייקרי, טונות של סטייל, וגם 2 בשורות קולינריות חדשות שמבדלות את הסניף החדש מאחיו בתל אביב. וכן, פתוח בשבת!

דליקטסן גני תקווה
צפו התנפלות המונית. דליקטסן גני תקווה | צילום: יעל רייף

זה לקח לא מעט זמן אבל אתמול זה קרה, והסניף הראשון של דליקטסן בגני תקווה נפתח סוף סוף לקהל הרחב. זהו הסניף הראשון מחוץ לתל אביב, וכמו הבשאר הדליקטסנים מקבוצת R2M, גם כאן תמצאו את הסטייל המהודק של רותי ברודו, לצד מאפים מגרים, אוכל מוכן לאכול במקום או לקחת הביתה, וגם בשורה מעניינת בנוגע לקונספט השונה מהאחים בתל אביב.

דליקטסן גני תקווה
קלאסיקות מהבייקרי לצד כריכי בוקר שווים. דליקטסן גני תקווה | צילום: יעל רייף

דליקטסן גני תקווה ממוקם בצים אורבן, מתחם קניות מוקף בניינים וגני שעשועים. ברחבה פזורים שולחנות לאכילה במקום, אבל רק כשנכנסים פנימה מתגלה הקסם האמיתי: חלק מהמקום מוקדש לתרבות האירוח עם זרי רחים יפים, כלי הגשה וחפצים לעיטור הבית, וחלקו השני של המקום מוקדש למחלקות קולינריות שונות, כשהדגש הוא על הקונדיטוריה עתירת המתוקים. את כל הקינוחים והמאפים שנמכרים בה, מכינים במקום לאורך כל היום, כך שלא משננה מתי תגיעו, תמיד תמצאו משהו טרי לסיפוק הקרייבינג. בסניף גני תקווה תמצאו לראשונה עמדת גלידה איטלקית קרמית תוצרת בית שאפשר לרכוש בפיינטים הביתה בטעמי פיסטוק, שוקולד או וניל טהור (48 שקלים לפיינט).

דליקטסן גני תקווה
לסנדוויץ, פיצה או מגש גבינות מפנק. עמדת הגבינות בדליקטסן | צילום: יעל רייף

לצד הקונדיטוריה נמצא אגף האוכל העיקרי, עם מנות קרות וחמות שאפשר לקחת הביתה או לאכול במקום, דוגמת תבשילים, סלטים וממרחים, כשגולת הכותרת הוא הג'וספר - תנור פחמים מיוחד שבתוכו נצלים עופות שלמים בגריל בסגנון רוטיסרי, בתוספת טעמי עישון שתורמים הפחמים. סמוך לעמדת העופות בגריל ניצב תנור אבן שממנו יוצאות החל משעות אחר הצהריים פיצות מלבניות בסגנון אלטליו מבצק אוורירי שמזכיר פוקאצ'ה עם מגוון תוספות משתנות, יחד עם פוקאצ'ות ממולאות שהופכות לכריך שווה. הפיצות, יחד עם שאר המנות, בהן דג אפוי, כיסוני בשר, לזניה, שניצל וגם קציצות דגים או בשר, מוצעות במסגרת עסקית צהריים שווה במחיר 48 שקלים לרבע עוף בגריל, קציצות, חזה עוף או שניצל ו-68-79 שקלים לעסקית עם סלמון או חצי עוף בגריל לצד תוספות לבחירה.

כתבות נוספות ביאמיז:

דליקטסן גני תקווה
עסקיות בהרכבים שונים. דליקטסן גני תקווה | צילום: יעל רייף

לצד עמדת האוכל המוכן נמצאת הגבינריה של המקום, עמדה קטנה עם הגבינות ומוצרי החלב של "ווייט דרי", המחלבה החדשה של קבוצת R2M, ומולה אגף מזווה המוקדש למשקאות אלכוהול מהעולם, רטבים, תבלינים ושאר מוצרים שישמחו את המטבח בבית. את תשומת הלב תופסת עמדת הבייקרי שנמצאת סמוך לכניסה , ובה המאפים המלוחים והמתוקים של הרשת, כריכי בוקר וצהריים, לחמים ובאגטים, ולצידה מקרר גדול עם פסטות קפואות, נקניקיות, בצקים, רטבים וסלטים קרים שאפשר לקחת הביתה ולהתקין אירוח למופת בכלום עבודה.

דליקטסן גני תקווה
סלטים, ממרחים וגבינות לאירוח בסטייל. דליקטסן גני תקווה | צילום: יעל רייף

בשונה משאר סניפי הרשת, דליקטסן גני תקווה מכוון משפחות עם מיני מוצרים ומאכלים שישמחו מבוגרים וילדים כאחד, רחבה נוחה להתחרדנות בשמש וגם לא מעט שולחנות שמאפשרים לשבת בריווח עם או בלי עגלת תינוק. ואם זה לא מספיק משמח לתושבי בקעת אונו שצמאים לבשורות קולינריות, החל מבעוד שבועיים דליקטסן גני תקווה יהיה פתוח גם בשבתות עם אותם מאפים, קינוחים, ממרחים, סלטים, אוכל מוכן ועסקיות שוות. צפו התנפלות קשה.

דליקטסן גני תקווה - מתחם צים אורבן, דרך ההדרים 7, גני תקווה | ימים ראשון – חמישי בין השעות 07:30-20:00, בימי שישי 07:30-16:00, בתום תקופת הרצה של שבועיים יפעל המקום גם בימי שבת בין השעות 08:00-14:00