תתארגנו כבר עכשיו: 3 מארזים מדליקים וטעימים לט"ו באב

משלוח סופר שווה של קינוחי בוטיקק מחוץ לתל אביב, גבינות וסיגרים מכל העולם ומארז קוקטיילים בהרכבה אישית עם טוויסט מגניב. עדיין לא נערכתם לט"ו באב? כנסו עכשיו

Img 7965
לציין את המאורע בשיכרות נעימה. מארזי קוקטיילים של ספייסהאוס | צילום: מיכאל טופיול

מלוח, מתוק, קראנצ'י ומתפצפץ בפה | מארז קינוח ט"ו באב של טוש ולוש


אילת אלמדון דורון ונטע מלכא הן חברות, שכנות וקונדיטוריות שעבדו כל אחת בנפרד במסעדות ובתי קפה דוגמת טאטי, מזרין, לחמנינה, גוז' ודניאל ובמסעדות הכשרות של השף מאיר אדוני. בעיצומה של הקורונה מצאו את עצמן מחול"תות עבודה והחליטו להפוך את הבאסה לעסק אפייה זוגי שמחבר את הרזומה, הניסיון והכישרון של שתיהן לקולקציית פחמימות וקינוחי בוטיק מרשימים.

טוש ולוש
קלאסיקה מנצחת. סנט הונורה של טוש ולוש | צילום: טוש ולוש

התוצאה היא טוש ולוש (חיבור שמות החיבה של שתיהן), עסק מתוק במיוחד שפועל באזור ראש העין ומשלח לכל אזור המרכז. תפריט המתוקים משתנה בהתאם לחשקים המשותפים, לעונה ולטריות חומרי הגלם, אך כולל תמיד את הבסט סלרים של שתיהן: טארט לימון מעוצב לתפארת שכבר עשה לו עדר מעריצים, וסנט הונורה - אותו מגדל פחזניות ממולאות מפואר שמלאכת הכנתו סבוכה ורצופה פירוטכניקה מדוקדקת מעולמות הפטיסרי.

2021gh
מלוח, מתוק ומתפצפץ בפה. מארז ט''ו באב של טוש ולוש | צילום: טוש ולוש

לרגל ט"ו באב עמלו השתיים על מארז רומנטי זוגי שמשלב בין מתוק, מלוח וקינוחי צנצנות מרובי שכבות שאחראיים לאפקט הוואו (150 שקלים). ראשונה להעיף את הראש היא צנצנת גבוהה המכונה "קינוח קפה פקאן" שמורכבת משכבות רכות, קריספיות ומתפצחות שמתחילות בגנאש שוקולד חלב והל במרקם עשיר וחלומי, ומעליו קראמבל פקאן קראנצ'י ומתוק בדיוק במידה הנכונה, ומוס קפה שנותן זץ מעורר. את היצירה חותם שנטי שוקולד מריר עם שברי בצק עלים וקוביות ג'לי ליקר אספרסו שנותנים גוון מריר שמרענן ומענג את הפה.

Uiihyb
הפך למנת דגל. טארט לימון של טוש ולוש | צילום: טוש ולוש

צנצנת נוספת מוקדשת לקינוח מנגו-גבינה מפתיע ממש שרחוק שנות אור מקינוחי הפירות הקונבנציונאליים: זה מתחיל במוס גבינה ענני ואוורירי, ומעליו קדאיף וקרם מנגו טימין, שהוא פצצת רעננות מענגת עם טעם אמיתי של פרי במתיקות מדויקת. מעליו משובצות עוגיות פריכות וטוויסט מדליק שמטריף את הפה: זיתי טאסוס מסוכרים שאחראיים למליחות שמדגישה את שאר הטעמים שמסביב. על הצד המלוח אחראיות עוגיות רוקפור מפולפלות וממכרות וגם מקלות פרמז'ן מבצק עלים בעבודת יד, שהן כל מה שפריך ומושחת בביס אחד.

קינוחי ט"ו באב של טוש ולוש - ניתן להזמין במשלוח או לאסוף מראש העין בימים חמישי ושישי. פרטים נוספים והזמנות בטלפון: 0542119225 או Tush & Lush בפייסבוק או באינסטגרם

בר קוקטיילים ביתי | מארזי פינק אנד בלו של ספייסהאוס


לא כולם ששים כרגע לצאת מהבית. החמסין, הלחות, הפחד מחזרתו של הנגיף וצננת המזגנים עשו את שלהם. בבר הקוקטיילים ספייסהאוס הבינו את המתלבטים והכינו מארז Pink & Blue שווה במיוחד שרקח המיקסולוג יותם שילה, שמוקדש לקוקטיילי הדגל של המקום ומגיע בתוך מזוודת קרטון תכולה או ורודה.

Img 7909
למזוג, לערבב ולהגיש. מארזי קוקטיילים של ספייסהאוס | צילום: מיכאל טופיול

כל מארז כולל 4 קוקטיילים מבוקבקים, 2 כוסות דרינק מעוצבות, ולצידן תוספות שמתאימות לכל קוקטייל: תפוז מיובש, עלי ורדים ופלפל צ'ילי עוקצני. גלויה מעוצבת גם כן מסבירה מה הולך עם מה ואיך הכי כדאי להגיש. מתחילים בהכנסת הבקבוקים למקרר, ובשעת השין מוזגים לכוסות היפות את הדרינקים המושקעים ונהנים מערב ביתי/ חצרי/ ספסלי משמח בראש מבוסם.

Img 7953
דרך משמחת לציין את המאורע. מארז ט''ו באב של ספייסהאוס | צילום: מיכאל טופיול

מזוודת Pink כוללת קוקטיילים פירותיים ומרעננים דוגמת GIN LYCHEE ROSES ו-WOODSTOCK DAISY שטעמו טרופי והוא מבוסס על אל חימדור טקילה בהשריית צ׳ילי, פסיפלורה, ביטר, ולמון גראס. מזוודת ה-Blue מוקדשת לטעמים עציים ומתובלים יותר עם קוקטיילים דוגמת HAPPINESS FORGETS המובסס על רום מתובל, ביטרים ארומטיים, שקדים ליים ואננס טרופי או GOLD FASHION על בסיס בורבון ויסקי, ריי ויסקי, קורביזיה vs, רום בקרדי קפה וביטרים.

מארזי פינק אנד בלו של ספייסהאוס - 199 למזוודה או באנדל של 2 מזוודות ב-350 שקלים | משלוחים מהיום להיום ברמת גן, תל אביב וגבעתיים, ובשאר חלקי הארץ מהיום למחר

להרגיש אירופה בישראל | מארז ט"ו באב של דלי וינו


מארז ט"ו באב של חנות היין הענקית דלי וינו שבשכונת עיר ימים בנתניה, הוא דרישת שלום חמה מאירופה היוקרתית והנהנתנית. אם טרם הזדמנתם למקום, דעו שמדובר בגן עדן לחובבי גבינות, ממרחים, לחמי בוטיק, ליקרים ושאר דליקטסים, עם מרתף יין ענקי ובו יינות מהארץ ומהעולם, ושלל מעדנים להרכבת ארוחה מלכותית ויוקרתית. בהתאם, מארז ט"ו באב העונה לשם "שיכורים מאהבה", נאמן לקונספט הנהנתנות ומאגד לתוך מארז מרשים אלכוהול ובני לוויה מתאימים להרכבת ערב רומנטי וטעים.

699
להרגיש אירופה בישראל. מארז שיכורים מאהבה של חנות היין דלי וינו | צילום: אורן עמרני

המארז (699 שקים) מגיע בקופסת עץ יפה וכולל שמפניה Gruet, יין רוזה גראן דה גלאס, זוג כוסות שמפניה של המותגהיוקרתי Riedel, גבינת בזלת של שוורץ, גבינת מנצ׳גו כמהין, גבינת Bourosin, גאודה מונטנה מיושנת, מקלות כוסמין, זר לוונדר מיובש, תאנים טריות ומגש עץ טבעי לסידור כל הטוב הזה לכדי פלטת גבינות רבת רושם.

מי שרוצה להרכיב את סלסלת חלומותיו יכול לעשות מיקס אנד מאצ' של דליקטסים מהחנות, דגים מעושנים, סיגרים, גבינות, שוקולדים וגם אלכוהול חובק עולם, ולצרף כלי הגשה מדגמים להשלמת החוויה.

דלי וינו - משלוחים לכל רחבי הארץ | רחוב נתן יונתן 10, מרכז קניות "פיאנו", עיר ימים, נתניה | להזמנות: 09-7902201