בגסו קייק: טעמנו את העוגיה ההודית שכולם מדברים עליה

מה זה מושחת, ממכר, זול ויזכיר לכם את הודו? הבאגסו קייק הממכרת הגיעה סוף סוף לישראל בגרסה מושחתת במיוחד ואפקט שמייצר התמכרות קשה

זמן צפייה: 00:23

אנחנו לא יודעים אם טעמתם קראק. אנחנו, בכל מקרה, עדיין לא, אבל לפי התגובות לעוגיה ההודית שהושקה לפני כמה שבועות והתפשטה מאז כשריפה בשדה סטלנים - באנו עם ים ציפיות. הבאגסו קייק, אם טרם התוודעתם לתופעה, היא עוגיה אופיינית לכפר באגסו שבמחוז דרמסאלה בהודו. אם אתם בוגרי הודו וטיילתם באזור, סיכוי סביר שצרכתם כמות מופרזת לשימוש עצמי, פשוט כי היא מורכבת מכל מה שגורם לממאנצ'ז המצוי למנצ'ז בשמחה: בקומה התחתונה גרה שכבת עוגיות חמאה, בקומה השנייה קרמל או ריבת חלב קרמית וסמיכה, ובקומת הגג חותמת את היצירה שכבת שוקולד עבה ומבריקה. במילים אחרות: שילוב מטורף בין 3 מרקמים שכיף ללעוס, למצוץ וללקק, בטעמים שמעצימים את החוויה: מתוק ומלוח שנעטף בשוקולדיות עמוקה וטעמי קרמל שממלאים את הפה בדרישה לעוד ועוד ועוד מהדבר הממכר הזה.

Whatsapp Image 2020 10 01 At 1
עוגיה הודית מסורתית בשדרוג ישראלי מושחת. בגסו קייק פיסטוק | צילום: בגסו קייק

עד כה מי שרצה לטעום את דבר האלוהים צריך היה להצטייד בכרטיס טיסה להודו או לרקוח לבד בבית, עד שלפני כמה שבועות החליטו איש הפרסום אלעד סטפנסקי והקונדיטורית אופק אסרף שגם לישראלים מגיע, והחלו לייצר את העוגיה ההודית המסורתית בגרסה מושחתת ופרועה, בטעמי שוקולד מריר, שוקולד לבן וגם ספיישלים משתנים, כולל פיסטוק שקפץ לביקור לרגל יום הולדתה של אופק הקונדיטורית.

Whatsapp Image 2020 10 01 At 1
מתיקות מדויקת ופריכות שמתפוצצת לכל עבר. בגסו קייק | צילום: בגסו קייק

מי שאוכל לבד


מי שאוכל לבד נהנה יותר, אבל מי שאוכל לבד את הבגסו קייק הישראלי הראשון עלול לחטוף אורגזמה טהורה. דמיינו לעצמכם ביס שמתחיל בפירורי עוגיות חמאה במרקם גרגרי גס, מתיקות מדויקת ורמזוזי מלח דומיננטיים שמקפיצים החוצה את המתיקות ויוצרים מחול אוממי בפה. זו רק השכבה הראשונה. מעליה מונח קרם קטיפתי במרקם טופי נמתח בטעם קרמל שפגש ריבת חלב, וזה כל כך מתוק ונהדר ומשתלב בצורה בלתי מוסרית עם השוקולד המריר שנמצא מעל. כל הטוב הזה יחד עם השוקולד העבה, הקרם הקרמלי והתחתית הקראנצ'ית המתוקה-מלוחה - מייצר ביס מושלם. המלצת הייצרנים היא לאכול כמה דקות אחרי שמוציאים מהפריזר, אבל אנחנו עפנו על הבאגסו קייק בצורתה הקפואה, כשהתחתית קראנצ'ית בטירוף, שכבת הקרם קרירה והשוקולד יציב וקשה, ממש כמו גלידונית שהתחתנה עם חטיף ממכר קצת יותר מקראק.

צפו: האנשים שמאחורי הבאגסו קייק הישראלי הראשון >>

[brightcove_iframe video_id='news-starting-the-day-season-02-articles-431-part-05' autoplay='0' credit='תכנית הבוקר' desc='' kid='1_w19ypg9m' duration='133']

>> קופסת באגסו קייק מכילה 2 עוגיות מלבניות גדולות שיספקו בקלות 2 גרגרנים (18 שקלים לשוקולד ו-25 שקלים לפיסטוק) ומגיעה במשלוח בתוספת תשלום לאזורים שבין חדרה וגדרה. משלוח לשאר חלקי הארץ מתאפשר בהזמנת כמות גדולה של עוגיות. פרטים והזמנות בעמוד האינסטגרם bhagsu cake או באתר החברה.