זהו, מקפלים? אסף גרניט סוגר את מחניודה ויוצא עם בשורה מפתיעה

מחניודה נסגרת, מקפלת את הציוד והעובדים ופותחת מסעדה זמנית בתל אביב. מה הביא לצעד, איפה תיפתח המסעדה החדשה, ואיך מזמינים מקום? הפרטים בפנים

זמן צפייה: 01:01

אחרי יותר מ-13 שנים של פולנטה, אוכל טוב וריקודים על הבר, אסף גרניט וקבוצתו סוגרים את מסעדת מחניודה ועוברים לתל אביב. המהלך המפתיע עליו הכריז היום גרניט נעשה במסגרת שיפוץ נרחב שתעבור מסעדת מחניודה הירושלמית, ושימשך מספר שבועות.

מחניודה
ביי ביי ריקודים על הבר. מסעדת מחניודה בירושלים | צילום: אייל גרניט

בתקופת השיפוץ יסאבלטו עובדי המסעדה בית מארח בתל אביב, שם ימשיכו את המסורת השמחה בגרסה תל אביבית. הזוכה בצוות הירושלמי היא "שושו", מסעדת הבית של חברת הפינטטק Rapyd שבמרכז עזריאלי בתל אביב, שתיפתח לראשונה לקהל הרחב. ב"שושו" כמו במחניודה 80 מקומות ישיבה, מטבח פתוח שמשקיף על הטבחים והמטבח, ובר גדול עם 30 מקומות ישיבה מול הצוות שעושה שמח.

הפופ אפ התל אביבי יפעל החל מה-5.2 במשכן החדש, אליו יעברו השפים של הקבוצה בתוספת הרפרטואר המוזיקלי, האווירה הירושלמית והתפריט המוכר. שאר מסעדות הקבוצה בירושלים בהן היודל׳ה, הצמח, הדקל והסדנא, יעבדו כרגיל.

ראפיד , שושו
אותה שמחת חיים רק בגרסה תל אביבית. מסעדת שושו | צילום: איתמר גינסבורג

שושו - הפופ-אפ התל אביבי יפעל בימים א-ה מהשעה 18:30 בקומה ה-10 של המגדל המשולש בעזריאלי תל אביב | הכניסה מתוך הקומה ה-3 בקניון עזריאלי. הזמנת מקומות דרך מוקד האירוח בטלפון 02-5333442 או דרך עמוד המסעדה בפלטפורמת ההזמנות אונטופו.