מסעדת זויה: עצירה שווה על כביש החוף

על כביש החוף ליד נתניה נפתחה זויה, מסעדת גריל חדשה עם קטע: גריל עם ניחוחות טאבון, מנות מושקעות ושף בן 31 שרק רוצה שתצאו עם חיוך

זמן צפייה: 00:59
מסעדות שממוקמות בתחנות דלק בדרך כלל מעלות אסוציאציה של אוכל מהיר על הדרך. גם מסעדות הגריל הותיקות שניצבות שנים בצמתי דרכים הן בקונספט: פתחו שולחן, ולכו הביתה. מסעדת זויה החדשה בנתניה (למען הדיוק: צמוד לנתניה, על כביש 2 לכיוון דרום) מפלרטטת בין שני עולמות: מסעדת גריל קלאסית עם תפריט מוכר לצד מסעדה מעוצבת עם ארון יין שמזמין אתכם לשבת לאורך שעות.
בשרים על הגריל, ניחוח של טאבון. מסעדת זויה
בשרים על הגריל, ניחוח של טאבון. מסעדת זויה | צילום: סטס קורינסקי
על הפן הקולינרי הופקד וואפיק עיסאווי (31) שעבד במשך שנים במסעדת "האחים" התל אביבית, ציון דרך שהופך את החוויה במסעדת גריל לעדינה יותר. כלומר, הטעמים שתפגשו בזויה עברו מלאכת מחשבת לפני שהגיעו לצלחת. בנוסף לידע שרכש במסעדה התל אביבית, עיסאווי שם דגש על מה שלמד בבית אמו ובעיקר מסבתו - תבלינים, מתכונים ושיטות בישול. את הפחמים בגריל, לדוגמא, הוא מכסה בעפר - דבר שמשווה לנתחים שעולים עליו טעם כמו טאבון של פעם. תפריט הסלטים מתחדש בכל יום. סלט שהורכב אתמול לא ישאר למחר, גם אם נשארו כמויות. וכל מתכון נבחר בקפידה.
מבחר סלטים שמשתנים מידי יום. מסעדת זויה
מבחר סלטים שמשתנים מידי יום. מסעדת זויה | צילום: סטס קורינסקי
 המסעדה פעולת בימים באלה במתכונת הרצה ומציעה תפריט זמני הכולל מבחר מנות בפיתה בטווח מחירים של החל מ-22 שקלים בניהם: עראייס, מעורב ירושלמי, סלט ארטישוק ולאבנה, נתחי בשר טריים של פרגית, קבב ביתי, כבדי עוף, בשר כבש, אנטריקוט מובחר, פילה בקר, חזה עוף, מרגז או ׳שניצל של אמא׳. או מנה עיקרית לבחירה בצלחת לצד שתי תוספות חמות תעלה החל מ-50 שקלים. בנוסף תקבלו חומוס ביתי שמוכן במקום, ממולאים שונים ומבחר סלטים עשיר ומפתיע, במחיר 25 שקלים לסועד לפתיחת שולחן או בהזמנה בנפרד.

זויה גריל בר, ראשון-חמישי, 11:00-23:00, תחנת דלק "השחר" על כביש 2 (לכיוון דרום), 09-8862200