יש איפה לאכול באיירפורט סיטי – הכירו את פיצה פורטו

פיצות תוצרת בית שיוצאות מטאבון גדול, פסטות איטלקיות, סלטים גדולים וקינוחים שיגרמו לכם לרצות לחזור. פורטו נכנסה למגרש המסעדות של איירפורט סיטי, והיא באה לנצח. צפו בהצצה מבפנים

זמן צפייה: 01:11

"אנחנו שנינו חובבים בצקים, ופחמימות בפרט, אז החלטנו לפתוח מסעדה איטלקית", צוחק עוז כהן, חצי מצמד הבעלים של מסעדת פורטו. "זה אוכל שכולם אוהבים: פסטות, פיצות, סלטים טובים. הבנו שמתחם האיירפורט סיטי זקוק למוצר טוב והחלטנו להעניק חוויה שונה לסועדים בצהריים וליוצאים בערב".

לא קשה להבחין בשוני של מסעדת פורטו אל מול ההיצע מסביב. עם כל הכבוד לרשתות גדולות (ויש כאן הרבה כבוד, מאחר וכהן ושותפו יובל בן משה הם זכיינים של סניפי לנדוור רבים) ניכר כי פורטו מעניקה חוויה אחרת לסועד הממוצע שממהר לסיים את ארוחת הצהריים שלו ולחזור למשרד.

"בתהליך היצירה החלטנו להיעזר בטובי המומחים בכל תחום", מספר בן משה. "החל משלב בניית התפריט בהובלתו של רן פולק (שף ותיק וראש מגמת הבישול בבית הספר "בישולים" – נ.ר), דרך מעצבי הפנים, חברת המיתוג ואנשי המטבח והקונדיטוריה. הכל פה נעשה, נאפה ומוגש תוצרת בית".

קירות זכוכית וטאבון אבן גדול שמוציא פיצות לוהטות - פיצה פורטו | צילום: קובי בן משה

קירות הזכוכית שמקיפים את המסעדה מציגים בגאווה את פינת הטאבון. חמישה מדפי ברזל גבוהים עליהם מסודרים שישה סוגים של קמחים איטלקיים, כל אחד מיועד למנה שנכונה לו. בצק הפיצה עובר תהליך של 48 שעות מרגע הלישה, דרך ההתפחה ועד לרידוד והאפייה. על הפיצה עצמה תמצאו תערובת של ארבע גבינות: מוצרלה, צ'דר, פרמז'ן וריקוטה.

Bikini season is here. Unfortunately, so is the #pizza place ?❤️

A post shared by Noa Rosin (@noarosin) on

גן עדן לאוהבי הפיצות 

חוץ מהפיצה, תמצאו בתפריט מנות כמו רוטולו בטטה- בטטה אפויה מגולגלת בדפי פסטה טריים עם חמאת טימין ויין לבן (36 שקלים), טורטליני חציל שרוף ורוטב עגבניות חריף (38 שקלים), ריזוטו תרד ולימון עם עוף בטאבון (76 שקלים), פיצה ביאנקה-  תערובת גבינות פורטו, קרם פרש, עגבניות מעושנות, בצל מקורמל, נענע, פטרוזיליה וריקוטה (54 שקלים), פיצה אנשובי-  רוטב עגבניות, תערובת גבינות פורטו, אנשובי, בצל מקורמל, פטרוזיליה ובזיליקום (62 שקלים) ועוד.

פיצה פורטו, גולן 2 איירפורט סיטי, ראשון-שבת 11:20-24:00, 03-8000888, לא כשר