על השיש שלי - מכונת קפה טורקי, פורס אננס ועוד גאדג'טים

רותם דרוב עם מכונת קפה טורקי שמתאימה בול למי שמפחד מהרתחת פינג'ן, בלנדר מוט שמושלם להורים וגם פורס אננס שיעשה לכם חיים קלים. צפו בווידאו

זמן צפייה: 07:22

פורס אננס

המתקן הזה שניתן להשיג אותו ברשת סטוק עולה רק 20 שקלים. מחיר מצחיק לפורס אננס, בהתחשב בכך שרוב האננסים חוצים בקלות את קו 20 השקלים. כל מה שנדרש מכם הוא לחתוך את ראש האננס (החלק עם התפרחת, אגב אתם יכולים להשריש אותו במים וכעבור שנה תקבלו אננס קטן שייצא מתוכו) ןאז להבריג בקלות את הפורס אל תוך האננס ולקבל 'גוש' אננס טעים ומתוק.

בלנדר מוט של בוש

צילום: יח''צ

חברת 'בוש' משיקה בלנדר מוט חדש ועוצמתי המאפשר לטחון בקלות ובמהירות מחיות, שייקים ואפילו הבטחה לכתוש קרח. אז בלנדר מוט זה לא מוצר חדשני במיוחד והסיבה שהוא פה אצלנו בכתבה היא ההתקן הייחודי החדש שמתאים במיוחד להורים לתינוקות ופעוטות, והוא מאפשר הכנת כמויות קטנות של מחיות ישירות בבקבוק ההאכלה של התינוק, באמצעות אביזר ייחודי – רגלית קטנה המתחברת אל המוט. כל חלקי הפלסטיק של הבלנדר הינם BPA free והוא בטוח לשימוש ומותאם להכנת מזון לתינוקות ופעוטות. מחיר מומלץ לצרכן: 390 שקלים. להשיג ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות.

צלחות שלא נשברות ועוד גאדג'טים

מכונת קפה טורקי אסלי

צילום: יח''צ

אם חשבנו שאין מה לחדש בתחום מכונות הקפה מגיעה מכונת הקפה החדשה של חברת Fakir שתאפשר לכם לשתות קפה טורקי על ידי לחיצת כפתור אחת פשוטה. המכונה מכילה פינג'ן חשמלי משוכלל הפועל בטכנולוגיית האינדוקציה ויכול להכין עד ארבע כוסות במקביל. היא דואגת לשמור על הקפה בטמפרטורה המדויקת ולהפסיק את תהליך ההרתחה שנייה לפני שהקפה גולש, כך שיהיה בטמפרטורה המדויקת לשתייה. זמן הבישול מרגע הכנסת הקפה הטחון הוא 50 שניות לכל כוס (כ-3 דקות לארבע כוסות) והוא אכן מרתיח קפה במהירות שיא. לאחר התנסות מהמכשיר הבנו שהוא מיועד לאלו שקצת מאסו בבישול הקפה בפינג'ן על הכיריים (להבדיל מאלו שנהנים מזה, ואני יודע שיש כאלו) או למקומות עבודה של חובבי קפה טורקי שמתאכזבים כל פעם מהקפה שהם מסוגלים להכין במקום העבודה. מחיר המכונה כ-800 שקלים וניתן להשיג אותה בחנויות החשמל המובילות.