הירו ראמן: צפו בהצצה ראשונה למסעדה החדשה של אהרוני

אחרי שנשבע שלא יפתח שוב מסעדה, אהרוני מרחיב את דוכן הראמן שלו לחלל גדול יותר בדרום תל אביב. בתפריט של הירו ראמן: יותר ראמן, מנות קטנות והרבה סאקה

זמן צפייה: 01:00

שנתיים לאחר הפתיחה של שרונה מרקט, ובו דוכן הראמן המסקרן של אהרוני, השף והצמה החליטו שהגיע הזמן להרחיב את הביזנס. "אני נשבעתי שלעולם לא אפתח מסעדה שוב, והנה, באורך פלא זה קורה", הוא מתבדח. "החלטנו לפתוח את הירו לבונטין כדי להעניק חווית בילוי אמיתית ולא רק חווית 'על הדרך' כמו בשרונה מרקט".

ואכן, להבדיל מהדוכן בשוק המקורה, הירו לבונטין היא מסעדה רחבת ידיים עם עשרות שולחנות ישיבה ובר גדול במרכזה. "התפריט כאן מורחב ומגוון: תמצאו פה עוד שלושה סוגי ראמן, שתי מנות של לחמניות באן נוספות ועוד מנות של איטריות שאינן ראמן. אני קורא למקום ראמן בר, אבל זו מסעדה לכל דבר. המסעדתיות באה לידי ביטוי בעיקר באווירה: הבר הגדול, התפריט המגוון, מבחר הסאקה המעניין והמוזיקה".

מרק ראמן חזיר. הירו ראמן לבונטין
מרק ראמן חזיר. הירו ראמן לבונטין | צילום: צילום: שי אוחיון

התפריט של הירו ראמן מחולק לחמש מחלקות: מנות ראשונות קרות, גיוזה, באן, ראמן ואטריות. את תשומת ליבנו משכו הראמן חזיר שמורכב מציר חזיר (שמבושל 18 שעות) עם פרוסות צוואר חזיר, תירס צלוי, ביצה חצי קשה, בצל ירוק ואצות קומבו (58 שקלים), ראמן ברווז שמורכב מציר ברווז, ערמונים, לפת כבושה ובצל ירוק (62 שקלים). במחלקת הבאן תמצאו באן טבעוני עם סטייק חציל צלוי ברוטב מיסו, עלי שיסו וקריספי שאלוט (21 שקלים) ובאן ברווז עם חזה ברווז, מיו-הויסין, קולסלאו יפני וטוגראשי (24 שקלים) ועוד.

ישראל אהרוני ברגע אינטימי עם הראמן שלו
ישראל אהרוני ברגע אינטימי עם הראמן שלו | צילום: צילום: חיים יוסף

הירו ראמן לבונטין, לבונטין 19 תל אביב, 19:00־23:00, הזמנת מקום דרך עמוד הפייסבוק

חיים כהן - "אין לנו מה להתבייש בבשר שלנו".

בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק וליהנות מהחדשות הכי טעימות והמתכונים הכי לוהטים.