בוחרים בבטן מרוצה: איפה לאכול ביום הבחירות 2019?

ארוחת ילדים במתנה, קוקטיילים משכרים לכל מצביע, פחמימות מוזלות להמתקת הבשורות ורול סושי ב-8 שקלים. לרגל יום הבחירות מציעות המסעדות דילים משמחי כיס. הנה הארוחות הכי שוות

פיצה קראפט | צילום: אסף קרלה

פיצה קראפט, ירושלים


בין אם התוצאות ישמחו אתכם ובין אם יעציבו, כדי להפוך את רגע הגילוי לקצת יותר נעים מציעים בפיצריה הירושלמית ביום הבחירות תוספת מפנקת של שלוש תוספות על הפיצה במחיר תוספת אחת. בין התוספות: סלק מעושן, בצל, עגבניות שרי צבעוניות וחציל קלוי.

פיצה קראפט - התפוח 12 ירושלים

מסעדת אדום, ירושלים


במסעדת 'אדום' הירושלמית מעודדים את הסועדים להצביע באמצעות קוקטיילים בשווי 47 שקלים שיוחלקו לכל מי שיגיע למסעדה ביום הבחירות עם פתק הבחירה לאחר שהצביע. בין הקוקטיילים: מפלגת 'כולנו' - מחיר למסתכן- סטולי וניל, מרצ'ינו, קינמון, פירות יער, קרחוני מרנג; מפלגת 'זהות' - מרי וחואנה - ג'ין, ליצ'י, פורט, למברוסקו, פנצ'טה מהגריל; הימין החדש - פאשיזים - ברבן, מולינרי קפה, קינמון, פרח אקליפטוס; כחול לבן - קצינים וגנטלמן -סלואו ג'ין (ג'ין שזיפים), מליבו, חלבון ביצה; הליכוד - אין כלום כי לא היה כלום- וודקה, סרירצ'ה, עגבניה סחוטה, בזיליקום; מרצ- תממממרץ - מליבו, רום, לימון, ליצ'י; ישראל ביתנו - 48 שעות עם הנייה – ג'ין, אלדרפלאוור (סמבוק), מלפפון, נענע, פלפל שחור ואחרון חביב, קוקטייל העבודה - לעבודה ולמלאכה - סמבוקה, ערק, יוגורט, שמיר. לקראת סוף הערב ולפני פרסום התוצאות הרשמיות יתפרסמו בעמוד הבית של המסעדה תוצאות בחירת הסועדים.

אדום - כיכר דוד רמז 4, מתחם התחנה, ירושלים

קוקטייל, מסעדת אדום | צילום: באדיבות המקום

מינא, עכו


לכבוד יום השבתון מציעה מסעדת הדגים העכואית כנאפה ואספרסו על חשבון הבית. פינוקי הבחירות יוגשו לצד התפריט הקבוע, הכולל דרינקים ומנות יצירתיות מהמטבח הערבי. בין המנות: טחינה מעושנת, לאבנה עם שום, סלט טאבולה עם רימונים ועוד (16-35 שקלים), "לאבנה דייגים" עם נתחי דג אינטיאס על מצע לאבנה עיזים ושרימפס מילניז עם ארטישוק רומאי וקרם בלסמי, סשימי סינטה (30-60 שקלים).

מינא - ההגנה 2, עכו העתיקה

כנאפה | צילום: באדיבות המקום

תאי צ'ין, טבעון


בין החריף, המתוק והסושי הצבעוני, החליטו במסעדה הצפונית לפנק את ציבור הבוחרים בהטבה מיוחדת לערב הבחירות: קינוח במתנה מתפריט הקינוחים לכל המזמין שתי מנות עיקריות.

תאי צ'ין - כלניות 1 קרית טבעון

קינוח, תאי צ'ין | צילום: באדיבות המקום

אצה, עפולה


במסעדה האסייתית שבמרכז עפולה החליטו לשלב את יום הבחירות עם יום הולדתו השמיני של המקום. התוצאה: כל המזמין מנה עיקרית יוכל ליהנות מרול סושי פוטו מאקי ב-8 שקלים.

אצה - יהושע חנקין 16, עפולה

המקדש, כפר סבא


במסעדת הבשר הכפר סבאית יעודדו את קהל הלקוחות לממש את זכותם ולהצביע באמצעות כוס יין במתנה לכל מי שיציג פתק הצבעה או יצטלם בתור לקלפי עם ההאשטאג #המקדש_הבחירה_הטעימה. כתמריץ נוסף יציעו במסעדה 10% הנחה על כל התפריט. בין המנות: סוכריות שייטל במילוי בשר ואגיו טחון ושומן טלה לצריבה אישית (62 שקלים); נקניקיות מרגז פיקנטיות בעבודת יד מבושלות עם בירה (38 שקלים), ואסאדו מעושן בבישול ארוך ומעושן בעצי דובדבן (92 שקלים).
המקדש - עתיר ידע 4, מתחם אושילנד, א.ת כפר סבא

קרפצ'יו, המקדש | צילום: עידן גור

אברטו, גדרה


ביום הבחירות תציע מסעדתו של השף אסף שטרן בראנץ' סוף שבוע חגיגי שיוגש בין השעות 09:00 – 12:00 ויכלול בופה עשיר עם שפע לחמים, גבינות ודגים מעושנים, ולעיקרית ניתן יהיה לבחור בין אגז בנדיקט, שקשוקה ים תיכונית ,קרואסון סביח, קרוק מדאם. (מחיר הארוחה 99 שקלים). החל מהצהריים תוגש במקום ארוחה עסקית (73-83 שקלים) עם כוס משקה, מנת לחם מחמצת, סלט מרענן ומנה עיקרית מתוך רשימה הכוללת פפרדלה סלק מסולסל, בצל סגול, מרווה, בזיליקום, קרם סלק וגבינת סטרטצ'לה (73 שקלים) קרואסון עגל בבישול ארוך ותבלינים חמים וכבד עוף בפורט.

אברטושכביץ 5, גדרה

אברטו | צילום: רון שלף

רולדין, כל הארץ


ביום הבחירות יוצאת רשת רולדין יוצאת במבצע על עוגת פס שמנת פירות חגיגית, שתוצע לכבוד יום הבחירות ב-44.90 שקלים, ותאפשר לסיים את יום השבתון בביס מתוק במיוחד.

רולדין - סניפים ברחבי הארץ

רולדין, עוגה | צילום: רונן מנגן

הולה, תל אביב


כדי להקל את ההתלבטות הקשה (או הקלה) ביום הבחירות, מציעים במסעדת הולה בראנץ' בסגנון פתיחת שולחן עם שמונה מנות ראשונות שיוגשו למרכז השולחן, בהן החצילים של ויקטור, איקרה ואמפנדס זנב שור. אחרי הראשונות יתבקש כל סועד לבחור מנה עיקרית מהתפריט. בין המנות: המבורגר פילה בקר  עם כבד אווז, פאייה פירות ים זוגית וגם שיפוד נתח קצבים עם פירה מדורה. בגזרת האלכוהול יוגשו קוקטיילים ויין במחירים מוזלים.

הולה - הירקון 87, תל-אביב

נורמה ג'ין, תל אביב


הפאב התל אביבי הוותיק יחגוג את הבחירות ב-HAPPY HOUR מוקדם שיתקיים בין השעות 14:00-20:00 ויכלול מבחר עשיר של בירות וויסקי יחד עם מנות מוזלות מתפריט האוכל בהזמנת משקה אלכוהולי. בין המנות: המבורגר נורמה ג'ין, צלע בשר לבן, נקניקיות קנקרס, פיש אנד צ'יפס וכריך מוצרלה.

נורמה ג'ין - אליפלט 23, תל אביב

נקניקיות, נורמה ג'ין | צילום: רון אזולאי

אדוארד בר, תל אביב


הבר החמוד הממוקם בחצר אחורית באזור שוק הכרמל יפתח את שעריו ביום הבחירות החל מהשעה 13:00 ויציע מבצע משתלם של 1+1 על מבחר הדרינקים במקום. לצד האלכוהול יוגשו מנות בר משודרגות המבוססות על חומרי גלם טריים מהשוק, וברקע מוזיקה חיה ואווירה שמחה.

אדוארד בר - הכרמל 12, תל אביב

אדוארד בר | צילום: שני רייך

מלגו ומלבר, תל אביב


במסעדת הדגים ופירות הים ששוכנת בספוט הכי לוהט בשדרות רוטשילד, רקחו לרגל יום הבחירות מנת ספיישל שתוגש אך ורק ביום זה. סשימי הבחירות (76 שקלים) יורכב מטונה אדומה, דלעת כבושה, שעועית ירוקה, אגוזי לוז מקורמלים ווינגרט פסיפלורה ודלעת.

מלגו ומלבר - שדרות רוטשילד 142, תל אביב

ג'אסיה, יפו


ביום הבחירות יציעו במסעדה האסייתית שביפו העתיקה דיל משפחתי משתלם: על כל שתי מנות עיקריות יקבלו הסועדים מנת ילדים אחת במתנה. בין העיקריות: סושי, קדירת קארי, פאד קפאו או מרק טום יאם, שיזכו את הילדים במנת נודלס עם עוף וירקות מוקפצים, שניצל המוכן במקום או המבורגר בתוספת צ'יפס.

ג'אסיה - לואי פסטר 7 יפו

ג'אסיה | צילום: נטי דונדואה

ביירן מרקט, כל הארץ


לכבוד יום הבחירות יוצאת רשת ביירן מרקט בדיל משביע ומזמינה את קהל הלקוחות להזמין את אחת מהארוחות שבתפריט (הכוללת נקניקייה, תוספת ושתייה), להוסיף 10 שקלים ולקבל בתמורה נקניקייה נוספת. בין הנקניקיות: קנקר עוף קריספית; בראטוורסט עוף ועשבי תיבול; נקניקיית אנטריקוט פיקנטית ולנדייגר - נקניקיית יידים מעגל ואווז.

ביירן מרקט - סניפים ברחבי הארץ

נקניקיות, ביירן מרקט | צילום: שי בן אפרים