קפטן קארי דיזנגוף: רושפלד התרחב למסעדה

מדוכן קטן בשוק למסעדה גדולה במרכז דיזנגוף: יונתן רושפלד וקבוצת קפטן קארי ראו כי טוב, ופתחו מסעדה על טהרת הבוטק'ה ההודי. צפו

זמן צפייה: 01:02

כנראה שהאובססיה הישראלית לאוכל הודי הוכיחה את עצמה בשנה האחרונה עת התדפקו על דוכן "קפטן קארי" (שרונה מרקט) אלפי סועדים רעבים. הקבוצה מאחורי "ההודית של רושפלד" (גיא בליס, מוש בודניק, עמית לביד, גיא פסו) ראתה כי טוב והבינה שזה הזמן להתרחב. את המסעדה החדשה, "קפטן קארי דיזנגוף", הם פתחו במרכז רחוב דיזנגוף עם עשרות מקומות ישיבה, כולל בר קטן ובעיקר מרווח לנשום. להבדיל מהדוכן הקטן בו במקרה הטוב אכלתם בעמידה, לכאן מגיעים כדי לשבת.

בקר ראג׳ה מון, קפטן קארי
בקר ראג׳ה מון, קפטן קארי | צילום: איליה מלניקוב

התפריט, כמו בדוכן בשרונה מרקט, מחולק לשלושה: מנות קטנות וביניהן מלפפונים וערמוני מים (12 שקלים), כנפיים עם יוגורט לוהט של מנגו וקוקוס (32 שקלים), צ'יקן קופטה (32 שקלים) ועוד. מנות גדולות: עוף טנדורי רך (54 שקלים), בקר ראג'מה מון עם פלפלים ירוקים לוהטים (56 שקלים), פורל טנדורי עם קארי עגבניות וקוקוס (64 שקלים) ועוד. החלק השלישי, הקרוי מטבח הארמון, מתמקד במנות "שוות יותר" כמו טלה ועוף ביריאני (62 שקלים) ושרימפס בומביי (62 שקלים). בנוסף מוגשת בכל יום מנה טבעונית משתנה. בכלל, צמחונים מאוד יהנו כאן בזכות מגוון הקארי, התיבול והתוספות השונות.

הנאן החדש של קפטן קארי דיזנגוף
הנאן החדש של קפטן קארי דיזנגוף | צילום: איליה מלניקוב

בהמשך מבטיחים בקפטן קארי דיזינגוף לחדש ולרגש עם תפריט נאן חדש. ולפתוח את מערך המשלוחים כמו זה הפועל כבר מזה חצי שנה בסניף שרונה מרקט.

קפטן קארי, דיזינגוף 149, תל אביב 03-6095960, captaincurry.co.il