לכבוד יום השוקולד: 3 קינוחים (יותר מדי) מושחתים שחייבים לטעום

עם לא מעט רגשות אשמה, קבלו את האחראיים הבלעדיים לצינתור הבא שלכם: פנקייק ממולא בנהר שוקולד, קינוח קוריאני על בסיס שלג שוקולדי, ולקינוח: מגדל קוקילידה שמחביא חטא קדמון

זמן צפייה: 00:12

מגדל פנקייק חצי-חצי של ג'ט לק


המגדל הזה הוא מסוג הקינוחים שמותר לאכול פעם בשנה, וגם זה רק אם עושים את הדרך הביתה ברגל, בריצה. שלוש קומות של פנקייקס תפוחים ואווריריים כולל המגדל הלוהט, אבל זה כלום לעומת מה שמחכה בפנים. חיתוך ראשון יהרוס את הסכר הבלתי נראה, ורגע לאחר מכן יפרוץ מלב הפנקייק נהר של רטבי שוקולד ממשפחת המקופלת, קינדר בוואנו לבן, פררו רושה וסינקרס. ואם זה לא מספיק, את העורקים יסתום סופית רוטב פיסטוק ירקרק שמוסיף טעמים אגוזיים לחגיגה. מלמעלה מצופה הפנקייק בעוד שני רטבים לבחירה, כדורי גלידה וגבעות קצפת שימבטיחות שסוכר לא יחסר בדם בסוף הארוחה.

כמה: 69 שקלים

ג'ט לק - סניפים ברחבי הארץ

Pancake
בהצלחה עם רגשות האשמה. פנקייק חצי חצי בג'ט לק | צילום: אודי ישראל

שלג טריפל שוקולד של סו בינג


למרות החיבה העזה לשוקולד - והרבה ממנו - לא ניתן להתעלם מהעובדה שבחוץ לח, מהביל וחם. אם קינוחים כבדים הם לא כוס השחיתות שלכם, תמיד תוכלו ללכת על הגרסה המקפיאה ולהתמסר לסו-בינג, קינוח קוריאני מושלג וקיצי שמורכב מהשילוב הבא: חלב קפוא שמוגלף לתוך קערה ויוצר מרקם שלג אוורירי, ועליו שברי עוגיות אוראו וקוביות בראוניז שוקולד. כדי להמשיך את המסורת השוקולדית מצטרפפים לקערה לקראת הסוף גם קראנץ' שוקולד שיוצר שכבה נוספת של פריכות קרירה, גלידת שוקולד ורוטב שוקולד שנשפך בנדיבות. עם מגע הרוטב בשלג החלבי, נוצרת בתחתית הקערה בריכה של שוקולד בכמה טעמים, ומסביב עוד קצת שוקולד בדמות בראוניז וגלידה נמסה. בהצלחה עם רגשות האשמה שיחלו עם התרוקנות הקערה.

כמה: 31 שקלים למנה אישית

סו בינג - אבן גבירול 65, תל אביב | בוגרשוב 106, תל אביב

Subing
עוזר להילחם בחום בלי להפחית מכמות השוקולד. סו בינג טריפל שוקולד | צילום: יח''צ

מגדל קוקילידה בביסטרו גרינברג/ ג'לטריה


מי שאוכל לבד נהנה יותר, אבל במקרה הזה מדובר בסכנה אמיתית ללב. הקוקילידה הזוגית של הג'לטריה היא מגדל פיזה קולינרי שעלול להתמוטט על הבולס אותו בכל רגע נתון, וגם אם זה יקרה - ממש לא נורא, העיקר שלא תאכלו את ההריסות לבד. לא משנה מאיזו קומה מתחילים, בכל תקיעת כפית תיתקלו בעוגיות קקאו צ'אנקיות במרקמן, שנטבלו בשוקלד לבן ושובצו בשקדים מכל עבר. ביניהן שוכנת בנדיבות מלא גלידת שוקולד שמנתית, ועל הכל נשפך רוטב שוקולד חם שממיס את העסק ויוצר את הסטורי המושלם לאינסטגרם.

כמה: 54 שקלים

ביסטרו גרינברג/ ג'לטריה - אורי צבי גרינברג 25, תל אביב

Cookielida
אל תאכלו אותה לבד. קוקילידה שוקולד בגרינברג/ ג'לטריה | צילום: אורי עשת

>> עדיין רעבים? קבלו את 5 הקינוחים הכי מושחתים בארץ