השחקנים מפילים את Modern Warfare 3

"עזרו לנו להעלות את הציון" התחנן אחד המפתחים, לאחר ששחקנים רבים העניקו לכותר האקשן ציונים מחפירים באתר הציונים Metacritic

Modern Warfare 3
Modern Warfare 3 | צילום: Kotaku.com

"ריצה גורמת לך להתנועע כמו ברווז שיכור, טעינת הנשק מהירה בהרבה מהחלפתו... כשאתה שוכב ומכוון אי אפשר לזוז לצדדים בכלל!" מזדעק שחקן אחד, "זהו בדיוק אותו המשחק שאני משחק כבר שנתיים" כותב שחקן שני, "המצב מרובה המשתתפים עדיין די כיף אבל זה פשוט מרגיש כאילו קנית חבילת מפות יקרה במיוחד" קובע שחקן אחר... אלו רק כמה דוגמאות בודדות מתוך הביקורות השליליות שהעניקו שחקנים ל-Call of Duty: Modern Warfare 3 באתר שקלול הציונים Metacritic.

כרגע ממוצע הציונים של גרסת האקס בוקס 360, לה יש את מספר המצביעים הגדול ביותר, עומד על 2.8 מתוך 10, לאחר כ-1600 הצבעות. הממוצע של גרסת הפלייסטיישן 3 הוא 2 ובגרסת המחשב האישי המצב חמור במיוחד, ועומד כעת על 1.5.

 

כאמור, רוב הביקורות מתלוננות על אפס חידושים משמעותיים למצב מרובה המשתתפים, קמפיין זניח ושטוח, גרפיקה מיושנת, מפות משעממות ועוד. כל זאת בניגוד חריף לדעת המבקרים הרשמיים שנתנו למשחק ציון ממוצע של 89 מתוך 100.

 

בעקבות "מתקפת" הציונים השליליים פנה גלן שופילד, אחד ממנהלי תהליך הפיתוח וממייסדי אולפני Sledgehammer, לשחקנים בחשבון הטוויטר שלו וביקש מהם לאזן את הציונים לצד השני. "אני לא עושה את זה בדרך כלל, אבל אם אתם אוהבים את Modern Warfare 3 לכו ל-Metacritic.com ועיזרו לממוצע ציוני המשתמשים. הוא נמוך בצורה חשודה. תהיו כנים, אבל עיזרו לנו אם אתם מסכימים" נכתב.

 

הציוץ כבר הספיק להימחק מאז שפורסם, אבל לפי עמוד הטוויטר שלו, כעת פונה שופילד אל כל מי שמתייחס בחיוב למשחק בטוויטר ומודה לו באופן אישי.

 

מבולבלים מהדעות הצולבות? חכו לביקורת הרשמית שלנו שתתפרסם כאן בימים הקרובים.

 

ממוצע ציוני משתמשים, Call of Duty: Modern Warfare 3
ממוצע ציוני משתמשים, Call of Duty: Modern Warfare 3 | צילום: יח"צ