משחקים בישראל גרסת 2011

תערוכה של הקורס לעיצוב ופיתוח משחקי מחשב בשנקר תתקיים ביום שלישי הבא

Off White Lies
Off White Lies | צילום: יח"צ

כפי שכבר הספקנו ללמוד ממעקב אחר הפרויקט "הסטודיו למשחק", פיתוח משחק זו חוויה לא פשוטה אבל מאוד מעניינת. עשרות סטודנטים בישראל לומדים מדי שנה במסלולים השונים לפיתוח משחקים ומצטרפים למעגל ההולך ומתחזק של מפתחי משחקים ישראלים.

 

ביום שלישי, ה-22 בפברואר, 19 בוגרי המחזור הראשון של התכנית לעיצוב ופיתוח משחקי מחשב ביחידה ללימודי חוץ בשנקר יציגו את המשחקים שפיתחו. לצד הצגת המשחקים, באירוע פתיחת התערוכה יברכו את הבוגרים הטריים פרופ' יולי תמיר, נשיאת שנקר, פרופ' שרגא קירשנר, ראש המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה, עודד חי, ראש המחלקה ללימודי חוץ, וד"ר ורד פנואלי רכזת אקדמית.

תכנית הלימודים בקורס, שאורכת כשנה, נועדה להכשיר מעצבי משחקים המעוניינים להשתלב בתעשייה הצומחת של של משחקים דיגיטליים לתחומי הבידור והפרסום. מסלול הלימודים מאפשר מגוון התמחויות בתחום, ובכלל זה עיצוב משחקים לפרסום ולתעשייה, משחקי רשת, משחקים חינוכיים, משחקי מציאות ומשחקים למכשירים ניידים.

 

המשחקים הוצגו בחודשים האחרונים במדור המשחקים של נענע10 וחלקם זכו להצלחה גדולה, כשאלפי גולשים הורידו אותם מהרשת. אחד המשחקים "Off White Lies" גם זכה בפרס GameIs היוקרתי, בקטגוריית משחקי סטודנטים.

אתם מוזמנים לבקר בתערוכה, שתצא לדרך עם אירוע הפתיחה, שיתקיים ביום ג', 22.2, בשעה 19.00, בגלריה של בניין 'עלית' ברחוב זבוטינסקי 8, רמת-גן. הקהל הרחב מוזמן לבקר בתערוכה גם בימים ד' ו- ה', בשעות 16:00 - 19:00.

 

בואו לדבר על זה בפורומים של גיימר