הירש גולדברג עדיין בשבי: "היד שלו נקטעה, אף אחד ממי שחזר לא ראה אותו"

הירש גולדברג יצא לבלות במסיבה ברעים בשבעה באוקטובר, ממנה הוא ברח למיגונית המוות, שם תפסו אותו המחבלים. בריאיון לרשת 13 אביו סיפר על הדאגה ("הגענו לנקודת ייאוש") - והתייחס לדיונים בנוגע לעסקת חטופים: "עד שלא נראה שכל החטופים חוזרים הביתה אני לא אאמין לשום שמועה"

זמן צפייה: 03:49

הירש גולדברג, בן 23, נחטף מהמסיבה ברעים ובסרטון מזעזע רואים איך המחבלים קטעו את היד שלו באכזריות. אביו, ג'ון, סיפר בריאיון ללוסי אהריש על הדאגה הגדולה: "אי הוודאות כל כך מאתגרת".

לכתבות נוספות:

"הגענו לנקודת ייאוש, החטופים מתים ואנחנו פועלים כאילו יש זמן", מספר ג'ון. "אנחנו צריכים להגיע למצב שאנחנו מביאים את כולם הביתה כמה שיותר מהר".

ג'ון התייחס למגעים בנוגע לעסקה: "אם ישראל באמת הציעה איזושהי עסקה אני מודה להם על זה, אני מבקש כבר יותר ממאה ימים שאנחו לא רק נגיב אלא גם נציע עסקאות. מצד שני, יש שמועות כבר הרבה זמן על כל מיני עסקאות. עד שאנחנו לא נראה שכל החטופים חוזרים הביתה, אני לא אאמין לשום שמועה. אני רוצה תוצאות".

הירש גולדברג
הירש גולדברג

הוא סיפר על כך שהם לא קיבלו אות חיים: "אנחנו לא יודעים כלום עליו. מכל מי ששוחרר בעסקה הראשונה, אף אחד לא ראה אותו". לדבריו, "אנחנו למדנו דבר אחד, אבל זאת לא עובדה, מי שנלקח מוקדם בבוקר פצוע אז המחבלים לקחו אותם לבית חולים והם קיבלו איזשהו טיפול רפואי. אנחנו כל כך מקווים שהבן שלנו היה אחד מהם. אבל מה מצבו, עם מי הוא מוחזק, האם הוא בחיים - אנחנו לא יודעים כלום. אי הוודאות כל כך מאתגרת".

"אנחנו מקבלים הרבה תמיכה מעם ישראל ומהעולם. לרגע אחד אנחנו לא מרגישים שאנחנו לבד, על זה אנחנו מאוד מודים".