"השגרירה של העוטף": תיעדה עצמה בממ"ד - וצברה אהדה ברשת

כבר יותר מעשור שעינב מתמודדת עם פוסט-טראומה בעקבות קסאם שנפל בקרבתה, וכעת, על ידי הסרטונים, היא מנסה להעביר את מה שהיא חווה. "נמאס שאני מנסה להסביר ולא מצליחה"

זמן צפייה: 03:41

עינב כרמי, תושבת הקיבוץ ניר עם בעוטף עזה, תיעדה את עצמה ואת כלבה כשהם בממ"ד בזמן שנשמעה אזעקה ברחבי העוטף וקול פיצוץ אחריה. מאז שהעלתה את התיעוד בן החצי דקה, הוא משמש כסרטון הסברה שמופץ ברשת וצבר כבר מאות שיתופים ואלפי תגובות.

"זה היה ב-23:00, הצילום של הסרטון הזה. כבר אני אומרת, מתישהו אני ארדם יחד עם המקהלה של הבומים ותוך כדי אני עם הטלפון 'בשלוף', כי אני יודעת שאני צריכה לתעד את זה כבר. כי נמאס לי שאני מנסה להסביר ואני לא מצליחה", אמרה עינב.

צילום: החדשות 13

עינב אובחנה כפוסט-טראומטית לאחר שלקתה בחרדות קשות בעקבות קסאם שנפל ליד גן ילדים בשנת 2008 בקיבוץ שבו היא גרה. לפני שבועיים הגיעו מועמדי מפלגת כחול לבן לדרום ועינב מצאה הזדמנות לבקש מבני גנץ עזרה להמשיך לקבל טיפולים לפוסט-טראומה, לאחר שהסתיימה המכסה לטיפולים שקיבלה.

"אנשים מפחדים להיראות חלשים. אם זאת אני, אין לי בעיה לקחת אחריות ולהיות השגרירה של העוטף. אם זה להראות שאני אראה את הצד המסכן, אני אעשה את זה, כי זה חייב להאמר כבר", אמרה.