מקסיקו: התמונה המחרידה שעולה מחקירת היעלמותה של דנה רישפי

לפני שלוש שנים וחצי נעלמה במקסיקו ישראלית בת 24. הוריה החליטו שלא ישקטו עד שיידעו מה עלה בגורלה - ולאחר חקירה מקיפה מסתבר כי ייתכן שנפלה קורבן לכנופייה שסוחרת באיברים

דנה רישפי - נעדרת במקסיקו
דנה רישפי נעדרת במקסיקו | צילום: חדשות 10 צילום מסך

(4:02 דק')

לפני שלוש שנים וחצי נעלמה במקסיקו דנה רישפי, ישראלית בת 24. היא נסעה לטיול קצר של 10 ימים רגע לפני תחילת לימודיה. עד היום לא נמצאה גופתה של דנה, ואף אחד לא יודע באופן מוחלט מה עלה בגורלה.

כבר שלוש שנים משפחתה מנהלת חקירה מקיפה, כולל תשלום של מאות אלפי דולרים לחוקרים פרטיים בינלאומיים. היום (רביעי) מספר אביה של דנה בפעם הראשונה על התמונה המחרידה שעולה מתוך החקירה - לפיה היא נפלה קורבן לכנופייה שסוחרת באיברים, לאחר שסוממה במסיבה שהשתתפה בה על חוף הים.

לדברי האב, דרור רישפי, בתו דנה שתתה מבקבוק מים מינרלים סגור שקיבלה - אליו הוזרק סם. לאחר מכן, לפי החקירה, היא נחטפה והוחזקה ימים ארוכים מסוממת ובשלב מסוים ניסתה לברוח.

בהמשך מצא אותה זוג עם ילדים שלקח אותה, אך אז הגיע בחור שטוען שהוא הארוס שלה. הם קראו לשוטרת, וזו הורתה לצעיר לקחת את דנה איתו - ומאז היא נעלמה סופית. "המשטרה קשורים לפשע המאורגן ולקליניקות של סוחרי האיברים", טוען האב.