"האחריות היתה אחת מתכונותיך העיקריות - זו היתה השלמות שלך"

השופט בדימוס מישאל חשין ספד לבנו שניאור, שנהרג בתאונת פגע וברח בסוף השבוע. "עם האחריות בא טוב הלב. והיושר - כאנך הבונים", אמר בהלוויה שנערכה בקיבוץ גבעת השלושה

שניאור חשין שנהרג בתאונת דרכים, בנו של השופט בדימוס מישאל חשין
שניאור חשין שנהרג בתאונת דרכים, בנו של השופט בדימוס מישאל חשין | צילום: חדשות 10 צילום מסך

(3:16 דקות)

שופט בית המשפט העליון בדימוס, מישאל חשין, ספד הערב (ראשון) לבנו שניאור חשין שנהרג בתאונת "פגע וברח" בסוף השבוע, בהלוויה שנערכה בקיבוץ גבעת השלושה.

"שניאור אהובי, שלי איש ברזל שלי, פילוסוף של החיים, אני כל כך מתגעגע אליך, לראות את עיניך זוהרות, למשש את שיערך הארוך, לחבק אותך חזק חזק", ספד חשין.

"האחריות אהובי, היתה אחת מתכונותיך העיקריות, אחריות במשפחה, אחריות בעבודה, אחריות כלפי הזולת - זו היתה השלמות שלך, זו היתה האחריות שלך ועם האחריות בא טוב הלב. והיושר - כאנך הבונים. שניאור שלי, מי ייתן מותי אני תחתיך".

מוקדם יותר היום, ניסו במשטרה לקיים את שיחזור התאונה, אולם הנהג החשוד, טל מור, לא זיהה את זירת האירוע ולכן השיחזור לא ישמש ראייה בבית המשפט. אמש הוארך מעצרו בחמישה ימים נוספים והמשטרה תבקש ככל הנראה להאשימו בהריגה.

רכבו של מור הוצב הבוקר במרחב שרון של המשטרה וצפוי להבדק בצורה מקיפה. בזירה נמצאו חלקים התואמים לרכבו של מור. בחקירה הודה מור כי היה תחת השפעת אלכוהול כשנהג ברכב.

מהחקירה עוד עולה כי התאונה אירעה לאחר שמור חזר מבילוי בכמה מועדונים בתל אביב. החוקרים אינם מאמינים לגרסתו של הנהג שטוען שחשב שפגע במעקה הבטיחות ולא הבחין בחשין שרכב על אופניו ואף הביעו חשש כי אם ישוחרר מור למעצר בית יפעל לשיבוש הליכי חקירה.