הרוגה ופצועה קשה בתאונה בכביש 6: "מראות קשים מאוד"

נערה בת 13 נהרגה ושלושה בני אדם נפצעו בהתהפכות מכונית בכביש מספר שש סמוך לנחשונים. מוקדם יותר הבוקר נהרגו שני בני אדם בהתהפכות מכונית סמוך למושב חלץ בכביש מספר 232

(1:47 דקות)

הקטל בדרכים נמשך: נערה כבת 13 נהרגה, אישה בשנות ה-40 לחייה נפצעה באורח קשה ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני בתאונת דרכים שארעה על כביש 6 לכיוון מחלף בן שמן.

התאונה התרחשה כאשר מסיבה לא ברורה נהג הרכב איבד שליטה על רכבו. אזרחים שהבחינו בתאונה מיהרו להתקשר למוקד מגן דוד אדום ולמקום הוזנקו צוותים ממגן דוד אדום מרחב ירקון.

מפקד מד"א מרחב ירקון, תת מגן גיל מוסקוביץ', מספר לחדשות נענע10: "למקום הוזעקו מספר צוותי טיפול נמרץ ולצערנו הבחינו במראה קשה מאוד, בין השאר בנערה בת 13 פצועה אנושות".

מוסקוביץ' מוסיף כי הצוותים ניסו להציל את חייה אך לבסוך נאלץ רופא מד"א לקבוע את מותה. "נפגעת נוספת בשנות ה-40 לחייה סבלה מפציעת ראש קשה, טופלה בשטח ולאחר ייצוב ראשוני של מצבה בשטח היא פונתה לבית החולים בילינסון", הוא ציין.

תאונה גם בדרום: שני הרוגים

בשעות הבוקר ארעה תאונת דרכים קטלנית נוספת. שני בני אדם נהרגו בתאונת דרכים סמוך למושב חלץ בכביש מספר 232.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה, כי הרכב בו נסעו השניים, ככל הנראה התנגש בעץ והתהפך לתעלה. סיבה הסטייה מהכביש עדיין לא ברורה והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

עדי ראייה מסרו כי אחת המכוניות נהרסה כליל. "צוותי כיבוי אש עמלו במשך כשעה לחילוץ הנוסעים אך צוותי מגן דוד אדום קבעו את מותם", מסרו גורמים במשטרה ובכיבוי אש.

פצועים נוספים באורח בינוני פונו לבית החולים השרון בפתח תקווה. מהמשטרה נמסר כי נסיבות האירוע עדיין לא ברורות וכי הציר בו התרחשה התאונה נחסם לתנועה וכעת בוחני תנועה של המשטרה עוסקים בתיעוד הזירה וחקירה ראשונית של נסיבות האירוע.

המתנדב יוסי לוי סיפר ממקום התאונה: "כשהגענו, נתקלנו ברכב פרטי הפוך כשלצדו שרועה נערה מחוסרת הכרה וללא דופק. לאחר פעולות החייאה נקבעה מותה".