"כל הסיפור הזה סביב גואל הוא אחר מהאיש שאני הכרתי"

נשותיו של גואל רצון נחקרו היום, אחת מהן בחשד לשידול לאונס קטינות, אך רובן עדיין מתקשות להאמין לחשדות נגדו. "זה שהוא חשוד , לא אומר שהוא עשה את זה"

ביחידה המרכזית של מחוז ת"א עבדו היום (ראשון) מסביב לשעון בכדי לאתר ולחקור את כל נשותיו של גואל רצון. מעבר לחשיבות של מיצוי החקירה לפני שיתאפשר לנשים לתם גירסאות, במשטרה עדיין חששו מהתחזיות המוקדמות לפיהן עלולות חלק מהנשים לפגוע בעצמן או בילדיהם בעקבות המעצר.

ל', אשתו הראשונה של רצון, גננת בגן ילדים בגבעתיים נחקרה במשך שעות ארוכות בעיקר ביחס לעבירות השעבוד והשידול לאונס. במקביל שוחררה ממעצרה ש', החשודה בשידול לאונס.

הנשים עצמן מתקשות להאמין לחשדות נגד רצון, ונגד הנשים האחרות. לדברי ה', אחת מנשותיו של האיש אמרה כי המעשים שבו הוא מואשם אינם עולים בקנה אחד עם האיש שהכירה. "זה שהם חשודים זה לא אומר שזה אמת. אני לא מאמינה שגואל אנס. כל הסיפור הזה סביב גואל הוא אחר ממה שאני הכרתי".

עם זאת העדה המרכזית בפרשה, גם היא אחת מנשותיו של רצון מספרת כי ש' שידכה בין גואל לבין הילדות וידעה שהוא מקיים איתם יחסי מין.

רצון עצמו נמצא בתא מבודד בכלא איילון תחת פיקוח מתמיד במשך 24 שעות ביממה, אך במשטרה לא יודעים לומר מתי יוגש נגדו כתב אישום.

לפי הערכת משרד הרווחה, משפחתו של רצון עלתה למשלם המיסים 80,000 שקלים בשנה בתשלומי העברה למיניהם. כעת שר הרווחה שוקל להעביר לנשים קצבאות מיוחדות שיוכלו לעזור בשיקומן.