נתניה: הרוג ו-3 פצועים קשה בתאונה סמוך לתחנה המרכזית

בתאונה שאירעה לפנות בוקר באזור התחנה המרכזית, היו מעורבים שני כלי רכב פרטיים. מחקירת התאונה עולה כי הנהג שנהרג התפרץ לצומת תוך כדי התעלמות מתמרור של מתן זכות קדימה. עד ראייה: "אחד הרכבים נכנס באין כניסה לאחר מרדף משטרתי"

(1:46 דק')

אדם אחד נהרג ושלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה בתאונת דרכים שאירעה לפנות בוקר (שני) בין שני כל רכב פרטיים, סמוך לתחנה המרכזית בנתניה. בוחני התנועה הגיעו למקום כדי לחקור את נסיבות התאונה.

מחקירת התאונה עולה כי הנהג שנהרג התפרץ לצומת תוך כדי התעלמות מתמרור של מתן זכות קדימה. נוסף על כך, רישיונו היה לא בתוקף ובעברו 35 עבירות.

תומר אליאב, עד ראייה, סיפר לחדשות 10: "ראינו מרדף. שוטרים רדפו אחרי רכב מסוג טויוטה שנכנס באין כניסה. רכב שהגיע מהצד הנכון של הכביש נסע ללא אורות ובמהירות, הגיע לצומת והתנגש ברכב השני".

אתמול נפצעו שני קציני צה"ל באורח קל עד בינוני בהתהפכות רכבם סמוך לבסיס אדוריים שליד בית חגי. הרכב הצבאי בו נסעו השניים התהפך כשניסה להתחמק מהתנגשות עם רכב פלסטיני שביצע עקיפה בקו הפרדה רצוף. בתאונה נפצעו גם תשעה פלסטינים, אחד בינוני והיתר במצב קל.

מחקירת האירוע עלה כי במהלך הניסיון להתחמק מהרכב הפלסטיני, הנהג הצבאי איבד שליטה על הרכב, התהפך והקצינים נלכדו ברכב. למקום הוזעקו כוחות גדולים מאוד, ביניהם כוחות רפואה שהחלו בחילוץ, וכוחות צבאיים, במטרה לאבטח את הזירה. הקצינים חולצו מהג'יפ והועברו לקבלת טיפול רפואי.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מאז תחילת 2009 נהרגו 172 בני אדם בתאונות בכבישי ישראל, בהם 62 הולכי רגל.