לירי אלבג עדיין בשבי: "היא חזקה באופיה, אבל לא בטוח שהמצב הנפשי והפיזי מאפשר לה להיות כזאת גם עכשיו"

לירי אלבג נחטפה באכזריות מבסיס נחל עוז שבו שירתה כתצפיתנית. בן זוגה, שנפצע קשה בפיגוע והשתקם, סיפר על הדאגה הגדולה לבת זוגו ("אי אפשר להשאיר אותם שם עוד שנייה") - ודיבר על התקווה: "חטופה שחזרה סיפרה לי שלירי אופטימית"

זמן צפייה: 04:44

לירי אלבג נחטפה מבסיס נחל עוז, שם שירתה כתצפיתנית. בן זוגה, ניר אלבורו, סיפר בריאיון לנטעלי שם טוב ואלמוג בוקר על הפחד והדאגה למצבה: "אי אפשר לתאר את התחושה של מה שאנחנו עוברים כרגע במילים".

לכתבות נוספות:

"התחושה היא גיהינום בחיים עצמם", מספר ניר. "כל יום שעובר אנחנו מבינים שעכשיו צריך להוציא אותם משם, אי אפשר להשאיר אותם שם עוד שנייה".

לירי אלבג ובן זוגה
לירי אלבג ובן זוגה

"הגיע אלינו מידע שראו אותה בחיים, לא במצב הכי טוב בהתחשב בכל מה שקורה שם. הדבר היחיד שעודד אותנו זה שהיא בחיים ונמצאת עם בחוות נוספות". לדבריו, "חטופה שחזרה סיפרה לי שלירי בחיים, שהיא אופטימית מאוד, וכל הבנות חזקות אחת בשביל השנייה כל הזמן".

"מצד אחד אני שמח שבכלל מדברים על מה שהן עוברות, אבל מצד שני קשה מאוד להתמודד". ניר מספר: "לירי מאוד חזקה ומאוד אופטימית, רואה את האור בקצה המנהרה. אבל אני לא בטוח שהמצב הנפשי והפיזי מאפשר לה להיות חזקה כמו שהיא הייתה תמיד".