דורון שטיינברכר עדיין בשבי: "אבא מנסה להיות חזק בשביל כולנו, אבל גם הוא כבר מתחיל להישבר"

דורון שטיינברכר נחטפה מכפר עזה בשבעה באוקטובר ומאז היא נמצאת בשבי חמאס כבר 101 ימים. אחותה סיפרה על הדאגה ממצבה ("אני לא יודעת אם היא חיה") והתייחסה לדיווחים על הכנסת תרופות לחטופים: "דורון נוטלת תרופה כרונית, אני רוצה להיות אופטימית, אבל אני קצת סקפטית"

זמן צפייה: 05:05

דורון שטיינברכר נחטפה מביתה בכפר עזה בשבעה באוקטובר. היא הספיקה לשלוח הודעה קולית לחברותיה, שבה אמרה "תפסו אותי", אבל מאז המשפחה לא קיבלה אות חיים ומצבה לא ידוע. אחותה ימית סיפרה בריאיון לנטעלי שם טוב ואלמוג בוקר על הדאגה והתקווה: "אנחנו מאוד אופטימים ומאמינים שהיא בחיים ושהיא לא נפגעה פיזית, אבל בנפש היא פגועה".

לכתבות נוספות:

"אנחנו חיים בגיהנום אחד מתמשך מאז השבעה באוקטובר", מספרת ימית. "אין שום אות חיים מדורון, מלבד ההקלטה שהיא שלחה באותו בוקר. אני לא יודעת אם היא חיה, אם פגעו בה ואם היא נפצעה בעת החטיפה".

"החדר של דורון לא שרוף ואין בו דם, אז אנחנו מאוד אופטימים ומאמינים שהיא יצאה ממנו בחיים ושהיא לא נפגעה פיזית". לדבריה, "היא אומנם בת 30 אבל היא התינוקת של ההורים שלי, אבא מנסה להיות חזק בשביל כולנו, אבל גם הוא כבר מתחיל להישבר. אנחנו באמת משפחה חזקה, אבל זה שובר".

דורון שטיינברכר יחד עם אחותה ימית
דורון שטיינברכר יחד עם אחותה ימית

ימית מספרת: "דורון נוטלת תרופה כרונית שהיא לא מקבלת, אנחנו רואים את הדיווחים על הכנסת תרופות, אני רוצה להיות אופטימית אבל אני קצת סקפטית. חשוב לציין שהם כבר 100 ימים בשבי, אז המצב הרפואי שהם נחטפו בו ממש רחוק מהמצב הרפואי שלהם עכשיו. אנחנו מתוסכלים". בסיום דבריה ימית שלחה מסר למקבלי ההחלטות: "אני לא מתכוונת לחכות ליום ה-200, אנחנו צריכים אותם פה".